Hoofdstuk 3

7 1 0
                                    

Sophia en ik zijn eindelijk op de speelplaats geraakt. We hebben nog maar 5 minuten voor de bel gaat voor het volgende lesuur. We gaan naar ons vast vriendinnengroepje. Ik kom met iedereen wel overeen, maar niet zo goed als met Sophia. Het is anders. Zij zijn meer gefocust op hun populariteit en er goed uitzien en ik ben niet zo. Begrijp me niet verkeerd, ik mag hun wel. Maar het zal nooit hetzelfde zijn als met mijn beste vriendin. Wat ook wel normaal is, want je komt nu eenmaal niet met iedereen zo super goed overeen. In ons vriendinnengroepje is de meerderheid ook wel populair maar dat komt vooral door Sophia. Ze is erg sociaal en ja zo gaat dat dan.

We staan wat te babbelen. In mijn ooghoek zie ik Finn die aan het lachen is met een vijftal meiden. Typisch. Het is een echte player. Zijn vrienden zitten hem lachend aan te kijken met een blik van: je bent goed bezig. Ugh jongens. Ze zijn allemaal hetzelfde.

Ineens zegt Roxy: "Weetje, Finn heeft blijkbaar gekust met 5 meisjes op 1 avond op die fuif van vorige week." Omg hier gaan we weer, dacht ik. Het is altijd hetzelfde. 1 iemand zegt een roddel in onze vriendengroep en anderen spelen erop in. Like, dat interesseert me allemaal niet. Lynn zegt: "Weet iemand met wie? Ik weet juist dat hij Mila heeft gezoend maar over die andere 4 weet ik niets." Ik zei: "Ik ook niet en ik hoef het eigenlijk ook niet te weten. Als je je zo gedraagt vraag je gewoon om roddels."

Lynn pov:

Ugh, Olivia haar reacties irriteren me zo. Like roddel gewoon eens mee en doe niet zo seuterig. Sommige van onze groep vinden haar echt een pretbederver. Ze weet het altijd beter en moet haar mening altijd duidelijk laten horen. Ze is zo een persoon die ik soms mag en soms niet. Het is te zien aan de situatie. Ik kan soms super goed met haar babbelen en soms totaal niet.

Sophia pov:

Ik moet echt naar het toilet. Ik ben de hele dag al niet meer geweest. Ik zeg het tegen mijn vriendinnengroepje. Olivia gaat mee met me naar de toiletten. Als we aan het stappen zijn naar het toilet, zie ik ineens dat Roan Olivia echt aan het aanstaren is. Ik denk dat hij een boon voor haar heeft. Ik snap het wel. Olivia is echt heel mooi ook al heeft ze dat zelf niet door. Ze denkt dat ze lelijk is maar dat is ze totaal niet. Ik zou Roan en Olivia echt een leuk koppel vinden. Allebei knap maar tegelijkertijd ook intelligent, lief en vriendelijk. Jaja goeie combinatie als je het mij zegt.

Ik ga in de wc's en Olivia wacht buiten op me. Je mag niet met 2 naar de wc, echt stom.

Olivia pov:

Ik sta buiten de wc's te wachten. Ik heb al een tijdje door dat Roan me soms echt aan zit te staren. Is het omdat hij mij ziet zitten of omdat hij me uitlacht? Want hij lacht ondertussen met zijn vrienden. Ik vind hem wel leuk. Maar nu echt om te zeggen dat ik er een koppel mee wil worden? Dat weet ik nog niet. Ik ken hem tenslotte nog maar een halfuur. Sophia komt uit de toilet. Als we langs de groep van Finn en Roan passeren, knipogen er een paar naar me. Neen, dat kan niet. Het zal wel naar Sophia zijn geweest. Geen enkele jongen zou knipogen naar me. Maar het leek wel naar mij bedoeld te zijn. Vergeet het Olivia. Het was niet naar jou...

Dit is alweer het derde hoofdstuk. Ik weet dat het nu nog niet spannend is maar dat komt nog. Ik denk het volgende hoofdstuk zelfs al. Je mag altijd feedback,tips of je mening geven. Ik heb nu pas weer een hoofdstuk upgeload omdat ik er effe geen zin in had. Ik had teveel andere dingen aan mijn hoofd. Maar ik ga wel proberen om veel te uploaden. Nog een fijne dag en bedankt aan de mensen die dit boek lezen! <3

Soulmate touch?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu