2. Plan

13 1 0
                                    

-Mam pewien plan.

Pov. Anthony
-Jaki?
-Byłem tutaj wczoraj i widziałem zajebistego chłopaka. Umówiłem się z nim na za 2 dni wlansie tutaj.

Właśnie. James jest gejem tak jak zresztą i ja. Pewnie dużo ludzi zastanawia się czemu nie jesteśmy razem. Nie ciagnie mnie do niego, nie chciałbym z nim być.

-Wiesz chociaż jak ma na imię?
-Nick. Tylko mi go nie zabierz przypadkiem.
-Postaram się. - zaśmiałem się.
-I chciałem żebyś poszedł ze mną.- powiedział James.
-Na randkę mnie zabierasz?
-E tam odrazu randka i nie chce żebys ze mną siedział tylko usiądziesz po prostu kilka stolików dalej, zamówisz sobie kawę czy coś i będziesz obserwował i potem powiesz jak mi poszło. Przecież jesteś moim najlepszym przyjacielem.- oznajmił James.
-Gościu jak ja byłem może raz na randce i to jeszcze z jakimś lamusem.
-Dobra nie pierdol, idziesz czy nie?- zapytał James.
-No idę..
-No i super, dobra tyle Ci miałem do powiedzenia. Ja spadam. To dozobaczenia za 2 dni.
-Nara. - odpowiedziałem.

Mam nadzieje że ten Nick będzie na tyle mądry ze oleje Jamesa. Mój przyjaciel nie nadaje się do bycia w związku.. Tylko boje się że James mu coś zrobi jak Nick go odrzuci. Ciekawy jestem jaki jest ten Nick..

__________________________
Przed chwila był pierwszy rozdział a już drugi 😄 Co myślicie o planie Jamesa? Jak Anthony zareaguje na Nicka? Piszcie w komentarzach 😉 Podoba wam się póki co?? Dobra do zobaczenia, KOCHAM WAS!!❤️❤️🥺

Przepraszam ~ Nick & AnthonyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz