Veterinerde köpeklerimizin aşılarını yaptırdık. Sağır olan köpeğimizin adını çakıl, kör olana da gece koyduk.
Bir süre sonra köpekler için eşya almaya gittik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Akşam annemler yemeğe çıktı ama ben gitmemeye karar verdim. Telefonumu çıkartıp kumsala mesaj attım.
+ ne yapıyormuş benim güzelim?
- resim çiziyorum. Sen ne yapıyorsun yiğdim?
+ne??
+yiğdim mi?
+bir daha desenee 🤤
- deniz bunu bana bir kere daha söyletemezsin.
+anladımmm...
- ne anladın?
+sen utanıyon
-kes sesini!
+tamam güzelim kızma ya.
Bu sırada şimşek çaktı ve yağmur hızlanma başladı.
Kumsalın bişey yazmasını beklerken birden ışıklar gitti. Omuz silkip kendi internetimi açtım. Kapı çalınca koşarak kapıyı açtım. Karşımda kumsalı görünce şaşkınca içeri gel işareti yaptım. İçeri girip deftere bişeyler yazmaya başladı.
"ışıklar gitti ve evde yanlızdım. Korktum."
Gülümseyip kumsala sarıldım.
Evde kumsalla oturarak çakıl ve geceyle oynuyorduk. Telefonumun çalmasıyla uzanıp koltuktan telefonumu alıp açtım.
+alo kimsiniz?
-merhaba, nasılsın?
+kimsiniz dedim!
-yanlış numara.
Diyerek kapattığında söylenerek camın önünde oturmuş kumsalın yanına gittim. Korkmasın diye yavaşça omzuna dokundum. Bana dönüp gülümsedi. Ben de yanına oturduğumda kumsal kafasını göğsüme koyup dışarıyı seyretmeye devam ederken ben de saçlarını okşuyordum.
Bir bölümün daha sonuna geldikk.
Bu gün size süprizim var. Bu kitabın bitmesine son bölüm kaldı ve onu da bu gün yazıcam. Aynı zamanda yeni bir hikayeye başlayacağız.
Sağlıklı kalın sizleri seviyorum❤️