3. Bölüm

20 5 16
                                    

Multi Medya: Kumsal

Kapının çalmasıyla uykuma ara verip koşarak aşşağı indim. Kapıyı baygın gözlerle açtım kumsalı görünce gözlerim far görmüş tavşan gibi açıldı ve üzerimdeki pepeli pijamalarıma kaydı. Hızlıca üstümü kapının arkasına siper ettim. - Arkadaşlar pepe severin. Pepe sevmeyenin canını sıkarım... -

Gülümseyerek bana elindeki kek tabapını baba uzattı. Tabağı aldıktan sonra kafamı aşşağı eğip teşekkür ettim. Kapıyı ardına kadar açıp içeriyi gösterip girmek ister misin? Manasına getirmeye çalıştım.

Hemen çantasınıdan not defterini ve kalemini çıkardı.

Kumsal: Hayır teşekkürler. Annem pazara gitmek için beni bekliyor istediğin birşey var mı diye sormak istemiştim.?

Deniz: Kendine dikkat et başka bişey istemiyorum.

Kafasını sallayıp el salladı ve gitmek için adamını attığı an koluna dokunup bekle işareti yaptım.

Deniz: Sakıncası yoksa telefon numaranı albilir miyim?

Gülümseyip telefon numarasını yazdı. Sonra da gitti. Ulan Deniz. Pepeyi seviyon tamam da kıza rezil olmasan daha iyi olurdu. Elimdeki keke biraz bölüp yedim. Ohhh kızımızda marifetliyiş. Oha lan bildiğin içimden Sultan Su çıktı. Tövde estağfurullah. Kekden bir dilim yeyip dolaba koydum. Sultan Su da yesinde gelininin marifetini anlasın. Tamam Deniz abartma. İçimden birde babam çıkıyo. Tamam onların oğluyum felan ama ben bu kadarına dayanamam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Su: Deniz kalk! Karşı komşu mangala çağrıyor.

Sultan Suyu duymazlıktan gelip uyumaya devam ettim. - Bir gün çarpılıcan da hadi hayırlısı. - Annem odaya daldı.

Su: Kime diyorum! Kalksana çocuğum!

Deniz: Ya Sultan Su bırak uyuyayım.

Sultan Su odadan çıkınca huzurla uyumaya devam ettim. Annem elinde bir şişe suyla odama geri gelince hızla yataktan çıktım.

Deniz: Aman tadımız bozulmasın Sultan Su.

Su: Ha şöyle ana sözü dinle. Git üstünü değiştir. Karşı komşu mangala çağrıyor.

Deniz: Karşı- karşı ne? Vallaha mı? Sultan Su niye baştan söylemiyorsun?

Sultan Su gözlerini devirip odadan çıktı. Hızlıca banyoya girmemle düşmem bir oldu. Ulan daha düz yolda yürüyemiyorum. Nedir bu çektiğim?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Masum beyefendi gülüşümü takınıp annemin kapıyı çalmasını bekledim.
Kapıyı Kumsal açınca ağzım açık kaldı. Babam arkamdan kulağıma fısıldadı.

Ufuk: Salyanı sil.

Deniz: Ne?

Haa ağzını kapat diyo. Ağzımı kapatıp bize gülümseyerek bakan kumsalı birkez daha süzdüm. Üzerinde siyah bir elbise vardı. Yüzünede hafiften makyaj yapmıştı. İçeriyi gösterip girmemizi istedi. Annem gülümseyip elindeki turtayı kumsala uzattı. Ben de bir koşu gidip aldığım hediyeyi kumsala verdim. Kafasını eğip teşekkür etti. Ben de gülümsemekle yetindim.

Annem kumsalın annesiyle zaten tanışmıştı. Ben ve babamda tanıştıktan sonra masaya oturduk.

Yemek fastı bittikten sonra dışarıda oturup çay içmeye başladılar. Büyükler iş konusunda açılınca benim bütün keyfim kaçtı. Şimdi siz diyorsunuz ki hem holdinginiz var hem iş konuşmuyo. Ne yapayım? Ben pepesiz yapamam.

Ben öylece bunları düşünürken Kumsalın annesi nezaket teyze bana seslendi.

Nezaket T: Denizcim sıkıldıysan Kumsalla gezebilirsiniz.

Kumsala baktım bana gülümsüyordu. Offf bu kızın gülüşü beni eritiyordu.

Deniz: Olur. İstediğiniz birşey var mı?

Nezaket T: Bizim yok da Kumsal buraya geldiğinden beri defter almak istiyordu. Hazır gitmişken bir defter de alın.

Kumsal içeri gidip benim aldığım poşeti getirdi ve içindeki defteri gösterdi. Sonra anlamadığım birkaç beden dili yaptı.

Nezaket T: Defteri çok beğendiğini söylüyor ve teşekkür ediyor.

Deniz: Beğenmesine sevindim.

Bölüm sonuuu.

Öpüldünüz ❤️❤️



Deniz'in Kumsalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin