third day

107 13 0
                                    


Merhaba karşıdaki yakışıklı esmer çocuk.

Bugün de senin hakkında bir şeyler öğrenemedim ama tüm günümü sana ayırdım, camın kenarında tatlı yeğenlerinle geçirdiğin güzel vakte tanıklık ettim. Tüm gün o ufaklıkların peşinde bir o tarafa bir bu tarafa koşuşturup durdun. Ama en sevdiğim kısım, ufaklıkların seni yere yatırıp gıdıklamaya başladıkları andı.

O an o iki yumurcağın alnının ortasından öpüp teşekkür  etmek istedim, benim  bu güzel kahkaha ve güzel gülümsemeyi  görmemi sağladıkları için. O anlık gülümsemenin kalbimi nasıl çarpıttığını görmen lazım!

Büyük Annemde  geçirdiğim üçüncü günüm, üç günde hayatımın merkezine oturmayı nasıl başardın?

Oysa, adını bilmiyorum, senin hakkında hiçbir fikrim yok, tek bileşiklerin çiçekleri ve yeğenlerine aşık birisin.

Peki ya senin? Senin benim varlığımdan bile haberin yok esmer çocuk. Biliyor musun? Aramızda bir şey olmayacağına değil, 10 günlük aşkımın gerçek olmayacağına değil de, beni asla tanımayacak olman canımı çok yakıyor.

Sana gelmek için önümde koca bir hafta var. Hayatında en azından ufacık bir anı olarak kalmak için koca bir hafta, yedi gün var.  Ama ben sana gelmeyeceğim,  gelmeyeceğim. Şimdiden özür dilerim Esmer çocuk.

Bugün sesini ilk kez net bir şekilde duydum, ve itiraf etmeliyim ki, tapılası bir sesin var esmer çocuk.

Tanrı sanki, tüm hevesini sende kullanmış. Bize sıra gelince de öylesine bir şeyler yapmış gibi.

Aslında sadece sen değil, tüm ailen gerçekten çok güzelsiniz Esmer çocuk. Hele o ufak oğlan!

Aslında çocuklardan hiç ama hiç haz etmem ama, o ufaklığa bile kanım hemen ısındı.

Sen ve senin ailen bana ilkleri yaşatıyorsunuz Esmer çocuk. Bana yaşattığın ilkleri hissetdikçe sana daha çok bağlanıyorum. Üç günde bana bunları nasıl yaşatmayı başardın ki Esmer çocuk?

Teşekkür ederim, kalbimi çarpıttığın için.
Özür dilerim, kalbinde hiç yer edinemeyeceğim için.

05:02

versiius

ten day / kaisoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin