fourth day

102 12 0
                                    

Burada dördüncü günüm karşıdaki esmer çocuk. Dört günündür büyükannem odamdan çıkmadığım için endişeli.

Oysa ben dört günde tüm günümü cam kenarında belki bir umut bahçeye çıkarsın da güzel yüzünü görürüm diye bekliyorum.

Biliyor musun? Ben aşka inanmazdım, aşk nedir bilmezdim. Ama ilk görüşte aşık oldum. Ama benin aşkım çok kısa esmer çocuk. Benim asla harika bi hikayem olmayacak. Çünkü hikâyede gerçek olan tek kahraman benim. Yüreği aşkla sızlayan bu oğlan.

10 günün sonunda bu büyük aşk son bulacak ve benim için ufak bir anı olarak kalacaksın.

Büyükanneme gelmek için bütün bir yılımı, yaz tatilimi ders çalışarak geçirdim. Ailem -onlara aile demek bile istemiyorum, asla gerçek aile olmadık olamayacağız- gerçekten iyi notlar getirirsem Sömestr tatilinde 10 günlüğüne yollayacaklarını ve bundan sonra kendi ayaklarımın üstünde durmadığım -müsade etmedikleri- sürece asla büyükannemi göremeyeceğim. Oysa o yaşlı kadın bana babamdan kalan tek şey. Tek hazine esmer çocuk. Ama ben burada oturmuş günlerimi cam kenarında heba esiyorum Esmer çocuk. Bu yaptığım çok büyük hata. Bu yaptığım yüzünden eminim ki bir gün pişman olacağım, biliyorum.

Söylesene, 10 günümü hem aşık, hem de eğlenceli geçirebilir miyim? Deneyeceğim yakışıklı esmer çocuk. Bundan sonraki son 6 sayfaya gün boyunca seni izlediğimi değil, gün içinde yaptıklarımı yazacağım, tabii seni hayal ederek.

Şimdi gitmem gerekiyor esmer çocuk. Seni seviyorum,  adını bilmesem bile.

ten day / kaisoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin