Uvod

24 0 0
                                    

Lezim u krevetu i gledam kako su suncevi zraci obasjali moju sobu. Te Odlucim da ustanem i napravim sebi kafu,zaputila sam se ka kuhinji ali me je u dnevnom boravku zatekao haos. Da to je kao i uvek bio nered sa mamine "zurke". Pristavim vodu za kafu,te sacekam da prokljuca. Nakon sto sam popila kafu,palim usisivac i krecem da pospremam kucu. Ja sam uvek vodila racuna o kuci dok se moja mama zabavljala, kao da smo zamenile uloge. Nakon sat vremena sam napokon sve pospremila. Otisla sam do sobe te se spremila da malo jasem konja. Izlazim iz kuce te se zaputim ka stali gdje pripremim svog konja za jahanje. Isli smo ka nekom tako zvanom "tajnom" mjestu,tamo uvek volim otici i biti sama sa svojim mislima. Bila sam tu nekih sat vremena te sam se odlucila vratiti kuci. Konja sam vratila u stalu i zaputila se ka kuci,tamo me je mama cekala sa doruckom..
M:Hejj gdje si bila?
J:Jahala sam..(sela sam za sto i taman krenula da jedem i mama me prekinula..)
M:Hm..to nije za tebe
J:Znala sam mislim gdje bi ti meni napravila dorucak ne znam sto sam se uopste obradovala! Proderala sam se te istrcala iz kuce..
Koliko mi se zivot promenio od kada su mi se roditelji rastali? Mnogo,a sa tim zivim punih 10 godina. Tesko je kada pomislim na to suze mi se nakupe u ocima. Nisam ni ja toliko jaka..

Prva i poslednjaWhere stories live. Discover now