Vec punih pet sati nisam kuci,nemam gdje da odem. Tata mi zivi u Rusiji tako da ne mogu do njega. Moracu se vratiti kuci nazalost. Imala sam nesto para kod sebe te sam uzela taxi,i zaputila se ka kuci. Taksista me je odveo do kuce,ipak nisam htela da udjem unutra pa sam otisla u stalu kod Ruby (Konj od Autumn) tamo cu prespavati. Bitno je da imam krov nad glavom. Prilazim ka Ruby i u trenutku kada sam je posla pomaziti,primetila sam rane na njenom telu. Bog zna sta su joj radili. Ljutito se uputim ka kuci i zateknem uzas. Mamin „ljubavnik" kojem je jutros pravila dorucak,ju je vezao i drzi pistolj nad njenom glavom.
B:(Mama od Autumn) Autumn uradi nesto!
J:Kao da si ti sve ove godine nesto dobro uradila za mene? Kada su me bili oteli naprosto te bolio kur**, i sad da ja tebe spasavam? Ne pada mi na pamet!
B:Ja sam ti majka
J:Vjeruj mi kao i da nisi,ne smatram te mojom majkom!
xXx:Dosta vise! Mala izlazi napolje i ne pojavljuj mi se na ocima!
J:Okejj evo idem..
Izasla sam iz kuce. U ocima mi se nakupljala slana tecnost koja je posle klizila niz moje meke obraze. Zaputim se ka štali te uzmem Ruby i polako se krenemo ka veterinaru. Nisam je jahala znog njenih rana. Posle nekog vremena smo stigle kod veterinara. Ispricala sam veterinarima sta je problem i oni su je odveli u neku prostoriju. Mene je jako grizla savest jer ipak mi je ona mama,te se odlucim vratiti kuci i spasiti je. Rekla sam veterinarima da cu se jos malo vratiti te sam brzo otrcala do kuce. Usla sam u kucu brzinom munje,u rukama sam imala pistolj koji mi je otac dao jos kada su me prvi put oteli. Uvek nosim taj pistolj sa sobom. Unutra me je zatekao haos,krv je bila prolivena,mama je srecom jos uvek bila ziva. Pogodjena je metkom u rame,a onaj njen „ljubavnik" je pobegao..
☁️Pisite u komentarima misljenje o delu,i da li bi ste se i vi vratili kao Autumn?☁️
YOU ARE READING
Prva i poslednja
RomanceAutumn,popularna devojka u skoli. Nije ocekivala da ce joj se zivot okrenuti naopacke. Nakon razvoda njenih roditelja,postaje mamina "zrtva". Hoce li ona to prebroditi? Kada upozna njega,da li ce joj život postati bajka? Nakon zla koje joj je on uci...