Ulazim u kucu,izuvam patike i ostavljam kljuceve na mesto. Iz mamine sobe su se culi razni zvukovi. Ne mogu da verujem samo sto je izasla iz bolnice vec je dovela nekoga da spava sa njim. Ljutito izlazim iz kuce i odlazim u stalu. Čim udjem zakljucam se unutra,namestim slamu,na koju cu leći. Nahranim Ruby,te legnem i pokrijem se nekom dekicom koja je tu stajala.
*Jutro*
Bude me sunčevi zraci koji su natjerali moje umorne kapke da se otvore. Ustanem te napunim Ruby-nu kofu sa vodom,dam joj da jede te izadjem iz štale. Zaputim se ka kuci,kako bi uzela cistu odjeću. Ulazim unutra i primetim mamu kako sjedi na fotelji,samo sam hladnokrvno prosla kraj nje i otisla u sobu. Uzela sam odjeću i punjac za telefon koji je sinoc ostao tu.
B:Gdje si bila sinoc i preksinoc?
A:Ne zanima te,a sve u svemu da si bila prava majka mozda bi i znala,ovako ti nikad ne bih rekla.
B:Kako se to ponasas prema meni? Stani ovde ispred mene!
A:Evo stala sam i šta ceš sa..
Nisam ni zavrsila recenicu ona mi je opalila šamarcinu da sam se okrenula za 360 stepeni.
A:Udaraj,udaraj to jedino i znas ali to nece promeniti moje misljenje o tebi.
B:Mala gospodjice,jezik ti je predugačak!
A:Daa i ako se ne sećaš,za tacno 4 dana mi je 18 i tata mi kupuje kucu,napokon vise necu morati biti tvoj zatvorenik!
B:Ahaa videcemo kako ces se snaci bez mene,doćeš me moljeti na koljenima da te pustim u kucu!
Posle te recenice ja sam samo izasla iz kuće zalupivši vratima. Poslala sam poruku Willow da se nadjemo u nekom kaficu,kako bi ja malo skrenula misli sa svega. U štali sam se presvukla,te se zaputila ka dogovorenom mjestu.
*2 sata kasnije*
Willow i ja smo dva sata sjedile u kaficu,mogu reci da smo se podosta zblizile. Dogovorile smo se da za moj 18 idemo u neki "Club house" Willow je rekla da je to najbolji klub u gradu. Ja jesam izlazila u mnogo klubova ali za ovaj jos nisam cula. Nadam se da ćemo se lepo provesti.
W:Koga sve zoves? Nadam se da neces neke drolje
A:Ne brini,idemo ti,Ethan neki njegov drug i ja.
W:E super nadam se samo da Ethan i taj drugi nisu ženskarosi
A:Videcemo..
Posle malo duzeg vremena rastale smo se i svaka je krenula svojoj kuci. I da evo mog najgoreg trenutka u danu,to je vracanje onoj glupoj kuci. Opet sam spavala u štali,pitam se samo na sta sam spala? Sutra srećom dolazi tata pa mogu biti sa njim u hotelu..
YOU ARE READING
Prva i poslednja
RomanceAutumn,popularna devojka u skoli. Nije ocekivala da ce joj se zivot okrenuti naopacke. Nakon razvoda njenih roditelja,postaje mamina "zrtva". Hoce li ona to prebroditi? Kada upozna njega,da li ce joj život postati bajka? Nakon zla koje joj je on uci...