2.Deo

10 0 1
                                    


U bolnici sam i cekam da mama bude operisana. Otićiću kuci cim mi doktor bude rekao da je ona dobro,jer je dovoljno sto sam je spasila a kamoli jos da i budem uz nju. Sat vremena posle je doktor izasao..
D:Pacijentkinja je uspjesno operisana,bice premestena na intenzivnu njegu..
J:Dobro..
Doktor je otisao a ja sam sam se zaputila ka veterinaru,kako bih pokupila Ruby..
Cjelim putem sam razmisljala o razvodu roditelja,i o mom zivoru poslije toga. Suze sumi se nakupile u ocima,te nisam vidjela kud idem i naravno zabila sam se u nekog lika.
J:Izvini ja sam kriva nisam gledala gdje idem (rekla sam brisuci suze sa lica)
xXx:Ti to places?
J:Ne samo me sunce upeklo za oci..
xXx:Okej usput ja sam Ethan ti?
J:Autumn..
E:Lepo ime..
J:Znam sad zurim..
E:Povescu te ja tu mi je auto..
J:Ma ne treba sama cu..
E:Ahaa pa da te udari auto ako te kokano "upekne sunce"
J:Uff dobro ajde kad si toliko navalio..
Usli smo u auto ja sam mu rekla gdje trebam,pa me je tu i odveo..Uzela sam Ruby te se sa njom zaputila ka kuci,stavila sam je u stalu te joj dala odredjene ljekove..Nemam gdje da odem pa udjem u kucu obrisem svu krv koja je bila prolivena,te legnem u krevet. Ne mogu ja da spavam u ovoj kuci,bojim se ali koga da zovem? A da zovnucu Ethana razmenili smo brojeve dok me je vozio ka veterinaru.. Okrenula sam njegov broj.. nakon nekoliko sekundi se javio..
E:Halo Autumn da li je sve okej kad zoves u ovo doba?
J:Bojim se..
E:Cega?
Ispricala sam mu sve vezano za mamu i ostale stvari u zivotu..
E:Alaa pa necu ti dozvoliti da ostanes sama u toj kuci ajde reci mi adresu i dolazim po tebe..
J:Ali malo je glupo..
E:Ma sta glupo odvescu te milom ili silom (nasmejao se)
J:Okej evo saljem ti adresu..
poklopila sam slusalicu i pocela se spremati..
Unutrasnji glasic:
All je ovaj Ethan zgodann..
A:Nijee
Ug:Pitam se sta ce veceras sve biti?
A:Nece nista spavacu u gostinjskoj sobi ili na kaucu..

Prva i poslednjaWhere stories live. Discover now