Yagmurlu bir kış sabahı yagmur damlacıklarının şıpırtılarıyla uyanan cansu yataktan çıkmayla annesinin ve babasının başına yatak odalarına gider bir bakar ki kimsecikler yok korkar daha beş yaşındadır
Babası annesinin dahi bilmedigi
Bir işte çalışmaktadır.
Babası haftada bir kere eve geliyor. Annesi ise evlerinin iki mahalle arkasındaki küçük kafede bulaşıkçı olarak çalışmaktadır .Cansunun bir de abisi vardır Ataberk.
Cansudan üç yaş büyüktür .
Cansu henüz daha okula gitmezken Ataberk ilkokul üçe gitmektedir.
Daha ögrenciligin üçüncü senesi olmasına ragmen okumayı sevmeyen yaramaz tembelin biridir.
Her ne kadar tembel olsada bir şekilde geçmektedir.
Cansu ise daha beş yaşındayken evde tek başına kalmaya başlamıştır.yanlızlıgın ne oldugunu bile bilmeyen cansu sabahtan akşama kadar pencere kenarlarında Annesini babasını ve abisini bekledii.
Hergün akşam saat 6.30 da akşam yemekler tabi Cansunun babası yine ortalıkta yoktur .
Her zamanki gibi bir akşam yemegi daha babası olmadan yenmektedir.
Cansu ise hiçbir şeyden habersiz yemegini yiyip yatmaktadır.
Ertesi gün bir patırtı ile uyanır Cansu bir bakar ki babası gelmiş.
Ama annesi ile babası kavga etmektedir.
Bu durum hiç de iyi degildi.
Annesinin o bagırışları babasına söyledigi sözler Cansunun sürekli kulaginda yansıyordu
- "o kadın kim ?"
O kelimeyi hiç unutmamaktadır.
O kavgadan sonra babası bir daha eve gelmedi.
Zaten hafta bir gelen babası artık hiç gelmiyordu.
Cansunun yanlızlıgi günler,haftalar ,aylar ve yıllar sürmekteydi.
Abisi Ataberk ise her ne kadar serseri olsada babasının evi terketmesi üzerine cansunun üzerine daha çok düşmekte bir nebzede olsa babası ve abisi olmaya çalısmisti.
Zavallı annesi ise üç kuruş aldıgı parayla evini geçindirmeye çalışmaktadır.10 SENE SONRA ...
Cansu ortaokulu bitirmiş liseye başlamıştır.
Abisi ise zaten zar zor geçtigi okulu ortaokulda tamamen bırakmıştı.
Cansu büyüdükçe güzelleşmeye başlamıştı.
O hep derslerinde başarılı bir kızdır.
Annesinin endişeleri ve korkuları yüzünden ömür boyunca kimseye karışmayan ,
mülayim ,herkezden ve herşeyden korkar bir kız olarak büyüdü.
Okulda pek arkadaş ortamı yoktur.
Genelde takıldıgı en çok sevdigi iki arkadaşı vardır.
En yakın erkek arkadaşı Berkcan ve diger arkadaşı ise Dilaradır.
Cansunun abisi Ataberk ise berkcanı hiç sevmez.
Cansuya arkadaş olarak degilde sevgili olmak istedigini düşünür.
Aslında Ataberk haklıdır.
Berkcan ,Cansuyu ilk gördügü günden beri çok hoşlanmaktadır.ama hıç bır gün söylemeye cesaret edememiştir.
Cansu ise on altı yaşında yaşıtlarına göre çokca güzel bir kızdır.
Ama bu zamana kadar hiç sevgilisi olmamıştır.Böyle konuları konuşmaktan da bu durumların içine girmektende hiç hoşlanmaz.
Çünkü küçükken babasının Annesini terkettigi günden sonra Cansu da erkeklere karşı hep bir ön yargı ve güvensizlik oluşmuştu...Devamı gelecektir . Begenmeniz dilegiyle begenip yorum atarsanız sevinirim teşekkürler.... :D