Poslední 2 měsíce se mi opravdu nedařilo, ale stejně jsem viděl světlo na konci tunelu. začalo to jedním poloplným krabičákem vína, jenž jsem chtěl koupit od jednoho bezdomovce, abych udělal kohouta na vínu (už jen proto, že mě budil už v 5 ráno). Kdo by to byl řekl, že to byl člen tajné policie, jenž mě hned po nákupu chtěla odvést do vazby. Tam jsem strávil dlouhých 10 dní a nocí, než jsem šel k soudu. Soudce působil mile, ale měl jednu závadu a to tu, že nebyl zkorumpovaný, tím pádem nešel uplatit. U soudu mi řekli, že ten krabičák by se řešil jen sociální pracovnicí, ale to, že jsem chtěl podplatit soudce tou padesátikorunou, jenž jsem měl v kapse, je závažný zločin. Hned druhý den mě odvedli do pracovního tábora, kde jsem měl vyrábět bomby pro USA, když jsem jednu vyráběl, tak mi do ní spadl vlas, ale myslím si, že to je malá věc, jenž nemůže mít nějaký velký dopad na celou Evropu.
asi po měsíci a půl mě propustili a já jsem teď přikloněn k té správné straně (SPD), jelikož jsem se o nich dozvěděl spoustu informací, které jsem nevěděl. Myslím, že ty propagandy byly vrcholem filmařského umění a zcela jistě vím, že chci svobodu a přímou demokracii. SPD je pro mě vším a jde vidět, že dělají vše pro dobro České Republiky
dodatek: Celý deníček optimisty je jen Fikce, osobně proti SPD nic nemám, proto na mě neposílejte hned GESTAPO, jen proto, že jsem pošpinil vaši oblíbenou stranu. To, že maté stejné názory jako SPD o vás ale dost vypovídá.
dodatek 2:Doufám, že vás poslední věta nerozdurdila, jelikož si myslím, že se najdou lidé jenž nemají smysl pro humor
dodatek 3: Omlouvám se lidem, kterým vadí, že jsem zaútočil na menšinu lidí, jenž nemají smysl pro humor, posílám vám tímto 25 kusů nanuku Eskymo
dodatek 4: Omlouvám se lidem, jenž uráží název eskymo, hold jsem dnes vstal levou nohou.
dodatek 5: Omlouvám se tímto lidem, jenž urazil dodatek 4, nemám nic proti lidem, jenž vstávají levou nohou. Teď mne omluvte jdu zbičovat pár bělochů, protože na životě bílých nezáleží.
dodatek 6: Nic, jelikož prý na životě bílých nezáleží.
dodatek 7: Omlouvám se skupině lidí, jenž uráží, že jsem napsal jelikož místo protože.
dodatek 8: Omlouvám se skupině lidí, jenž štvou tyto dodatky, ale jsou potřeba.
dodatek 9 : Omlouvám se lidem, jenž vadí mezery mezi řádky, vím, že tím plýtvám prostorem, jenž mohl sloužit k propagandě.
dodatek 10: omlouvám se všem, kterým vadí propaganda, neměl jsem se o ní zmiňovat
ČTEŠ
deníček optimisty
Humorvždy je potřeba vzít na vědomí, že vše zlé je k něčemu dobré. Tenhle příběh je 100% optimistický a můžete se těšit na pravidelnou aktualizaci. VaRoVáNí PrO kOňOmIlY: jE tAm SpOuTa MrTvÝcH kOňÍ