6|Aile(m)e Hoş Geldin

6.1K 446 227
                                    

Şimdi mi?" Şaşırmış ve şok olmuş Jeongguk'a olumlu anlama kafa salladım.

"Şimdi. Bu annemin son isteğiydi. Gerçekleştirmek benim sorumluluğum. Ve üstelik,kasabayı biliyorsun.Hakkımızda dedikodu çıkarıyorlar,en doğrusu beni mühürlemen." Ellerimi tutmuş ve avucumun içine minik bir öpücük bırakmıştı. 

"Güzelim,kendini zorunda hissetmene gerek yok.Hazır hissettiğin zaman yapalım mührü. Hem sen bu durumdayken,seni altıma nasıl alabilirim? Keyfimin derdine düşmeyeceğim." Kafamı göğsüne koymuş ve derin bir nefes almıştım.

"Lütfen Jeongguk. Şimdi olmasını istiyorum,cesaretimi bir daha toparlayamam." Jungkook zorlandığını belli edercesine ellerimi sıkıca tutmuştu.Titrek birkaç nefesi kulaklarıma dolduğu zaman,kafasında bir şeyleri tartmaya çalıştığını anlamıştım.

"Tamam,ama tören istemiyor musun?" Gözlerimi gözlerine çıkarıp,olumsuz anlamda kafa sallamıştım.

"Hayır,tören istemiyorum.Mühürden sonra birkaç gün,beni buradan uzaklaştırır mısın?" Terleyen avucunu pantolonuna silmiş ve gözleri ile onaylamıştı beni.

Gerginliğini hissedince,kendisini iyi hissetmesi için dudaklarımızı buluşturmuştum. İlk dakikalar gerginliği üzerinde olsa bile,yataktaki üstünlüğü kurmak için beni altına almıştı.

Dudakları,alt dudağımı kavramış ve orayı ezmeye başlamıştı.Daha fazlasını istediğim için dillerimizi buluşturmuştum.

Jungkook'un kirazlı kreminin tadı ağzım da dağılırken,o benim çilekli nemlendiricimi çoktan bitirmişti. Uzun süre dudaklarımız birbirleri ile savaştı,ardından Jungkook saçlarımı en dipten kavramış ve kafamı yukarı kaldırmamı sağlamıştı.

Dudakları uzun süre mühür bölgemde kalmıştı.Kurdum mührüme değmesi ile delirmişti,elimde olmadan salgıladığım feromonlar ile Jungkook'un hırladığını duymuştum.

"Feromon salgılama,canını acıtmak istemiyorum." Dişlerini mührümün yakınlarındaki yerlerde gezdiriyordu.

"E-elimde değil ki.Kurdum seni istiyor." Dudaklarından tekrar bir hırlama döküldüğü zaman,muhtemelen beni birden mühürlememek için dudaklarını boynumdan çekmişti.

Tişörtümü çıkarmış ve dudaklarını göğüs ucuma bastırmaya başlamıştı. 

Deliriyordum,kelimenin tam anlamı ile deliriyordum.

Elinin birisi sol göğsümün ucun sıkarken,dudakları sağ göğsümün ucunu eziyordu.Belim çoktan yay gibi gerilmişti. Çıkardığı şapırtılar beni cennete götürecek türdendi.

Ardından hiç beklemeden,belimden tutmuş ve beni yatakta ters çevirmişti.Ellerimi sırtımda kemeri ile bağladığı zaman,o anın geldiğini anladım.

Biz kurtlar,vahşileşebiliyorduk.Özellikle gergin hissettiğimiz zaman.Şuan resmen ava çıkıp koskocaman bir ceylanı devirmek istiyordum.Bileklerimi muhtemelen kendisine karşı bir atakta bulunmayayım diye bağlamıştı.

Dilini deliğimde hissettiğim zaman,minik sayılamayacak bir çığlık atmıştım.Çok iyi hissettiriyordu.Deliğimi kendisi için yeterince ıslattığı zaman penisini birkaç defa sıvazlamış ardından içime girmişti.

Evi inletecek çığlığım ve hala daha fazlasını istemem beni delirtecekti. Canım çok yanmıştı,bu kadar büyük bir acı olacağını tahmin etmemiştim.

Elleri ile belimi saran ve hareketlendiren Jungkook ile,ister istemez birkaç damla gözyaşı akıtmıştım.

"B-beni öper misin?Lütfen.." Ağlamaklı ve muhtaç ses tonum ile,Jungkook kafamı hadid çevirmiş ve dudaklarıma minik öpücükler bırakmıştı.

Bir süre sonra,prostatımı ezen ve neredeyse en derinlerimde hissettiğim Jungkook,başıma gelen en iyi şeylerden birisiydi.

Çoktan zevk hıçkırıklarına boğulmuş ve fazlası için yalvarmaya başlamıştım.Jeon Jungkook'un altında,onun aleti için kıvranıyordum.

Son vuruşlarını sertçe yaparak,içime sıcak sıvısını bırakan Jungkook,benim de rahatlamam için bir kaç defa penisimi çekiştirmişti. Kendimi eline bıraktığım zaman,utanç tüm bedenime yayılmıştı.

Kemerimi çözmüş ve beni yatakta tekrar döndürmüştü.Ne yapacağını bildiğim için,boynumu kaldırmış ve kendisine alan açmıştım.

Boynuma kokulu bir öpücük bırakmış ve uzun süre kokumu içine çekmişti. Ardından dişlerini mührümde hissettim. Dişlerini et parçasına geçirmiş ve bir süre kanımı emmişti.

Ardından dişlerini çekmiş ve dili ile mührün üzerini temizlemişti.

"Aileme hoş geldin,Jeon Taehyung.."

xxxxxxx

2 Ay sonra hepinize selamlar.

Hepinizi cidden özledim.

Kitap nasıl gidiyor?Lütfen samimi cevap verin.

MY ALPHA//TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin