❤️Első Randi - Jisoo/Joshua❤️ Part One

180 11 1
                                    

Eléggé távol áll tőlem az ilyen 'vallásos' dolgokról írni, de Jisoo miatt minden ilyen dolog megéri ~ Még ha nem is annyira akarja az ember ezeket a "határait" feszegetni.





¬ Az érzés, amikor vasárnap [egy, amúgy igenis vallásos családban] felkelsz de semennyi lélek jelenléted nincs elmenni a KÖTELEZŐ misére, de a szüleid miatt muszáj lesz. Meg, hogy állítólag most van egy új pap, a hangsúly itt az állítólag-on van.

¬ Nagy nehezen felveszed (az amúgy irtó szép ruhadarabot) és elindulsz a misére ami sosem fog a szíved csücskévé válni.

¬ Majdnem elkésel ami érdekes, mert ennyire azért nem utáltál misére menni mint aznap. A lényeg, hogy anyukád nem hazudott, tényleg új a pap. Ezek szerint vagy elhunyt az idős pap, vagy beteg és többé nem vállal misét.

¬ Az első sorban foglalsz helyet, rögtön a pappal szemben. A kinézete furcsa, NAGYON furcsa. Nem az az átlagos fiatal pap 'ki majdnem 36 éves , hanem egy egyszerű 20-as éveit taposó fiú aki inkább csak helyettesíti ezt a misét. Azután többé nem látod. Ez a fiú (mivel jó emberismerő vagy) valószínűleg híres lehet, de nem tudod, hogy énekes, színész vagy egy egyszerű youtuber/instragrammos személy.

¬ Lezajlik a mise, ami még az unalmadat is elűzi, mivel nagyon de nagyon fancy lett hála Jisoo-nak. Igen Jisoo a neve. Épp indulsz ki amikor egy erős kar 'elránt'. Te meg nagyon megijedsz amikor meglátod, hogy ki is az. Hong Jisoo.

¬ Igen? - kérdezed. - Mit szeretne?

¬ Kérdezni tőled egy s mást. - feleli mosolyogva aminek láttán elpirulsz. - Ha tudtam volna, hogy ilyen kevés szótól elpirulsz akkor, nem tudom mit tettem volna. De Isten se akarja szerintem tudni - kuncog fel.

¬ Rendben. - feleled lehajtva a fejed, szűkszavúan.

¬ Az első, hogy mi a neved, a második pedig, hogy van e kedved elmenni velem egy randira? - feleli a "pap" ami érdekes lehet első hallásra - Akkor? - feleli megint de most egy vágyakozó hangsúllyal.

- Először is, T/N vagyok, másodszor pedig..... Legyen... - majd azzonal el is fordulsz mert elpirultál.

¬ Akkor mehetünk, hisz nem mondtam dátumot, T/N. - erre a megjegyzésére nem számítottál - Csak le cserélem a ruháimat. Mindjárt jövök.

¬ És ez volt az a pillanat amikor tonnányi kérdés halmozódott fel benned, meg persze a csomó emlék az exedről ami könnyekkel áztatta arcod. Az idő érzékednek annyi. Nem tudod hány percig voltál ott de tudod, hogy Jisoo ölelése volt az ami észhez térített téged...

¬ Na meg persze el is csavarta a fejedet...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Seventeen as your... Where stories live. Discover now