Seventeen Hip-Hop Unit
Mit tesz amikor kórházba kerülsz ...Seung Cheol/S.Coups
› Teljesen kilenne, mikor utólag tudná meg azt, hogy megsérülsz.
- Hogy mi? T/N kórházban van? - ijed meg mikor Chan/Dino felhívja, hogy sérülést szenvedtél a survival show alatt amin Seung Cheol nem vett részt, mert éppen kezelték a szorongását.
- Hogy történt ez T/N? - kérdezne téged de te alig tudsz megszólalni a tengerben elszenvedett baleseted után. Ami dióhéjban, a combodat megvágta valami és a fájdalom miatt majdnem megfulladtál a vízben miközben Jihonn-nal/Woozi-val és Mingyu-val játszottatok. - T/N! - kiáltja, de te elájulsz. - ORVOST KÉRNÉK!
› Nagyon szomorú lenne, hogy nem tudott megvédeni.
› Éjt nappal követi három héten keresztül a kórházban míg teljesen fel nem épülsz.
› Amikor van ideje melletted imádkozik, hogy ne veszítsen el.
Wonwoo› Megijedne először majd realizálódik benne, hogy mi lett veled.
› Majd mikor te pihensz a kórházi ágyban miközben ő megérkezett. Letelepedett az ágyhoz és könnyes szemmel elkezdte magát nyugtatni azzal, hogy érezte szívdobbanásodat.
› Megnyugodna mikor az orvos mondja el, hogy csak hőgutát kaptál és elájultál.
› Végig melletted lenne és mindig elmondaná mennyire is szeret.
Mingyu› Nem tudná mit tegyen, ezért zokogásba törne ki.
- Tessék? Hogy mi? T/N rosszul lett? - kérdezi könnyeivel küszködve.
› Megkönnyebbül mikor megtudja, hogy csak rosszul lettél egy kajától amiben laktóz volt és te nem tudtad, hogy allergiás vagy rá.
- T/N annyira de annyira megijesztettél engem! - borul le hozzád. - Remélem megígéred, hogy nem fogsz ilyen figyelmetlen lenni!
› Folyamarosan fogná kezedet
Hansol/Vernon› Síró ember nr. 2
› Mint S.Coups ő is kilenne mikor megtudja mi lett veled.
› Autóbaleseted volt mikor ők turnén voltak Amerikában.
› Boldog lenne amikor visszajelzel neki egy kis mocorgással, hogy élsz.
› Mikor visszajelzel ki is nyitod szemedet egy hónap után, és erre ő megcsókol
› Ezerszer meg egyszer elmondja, hogy mennyire szeret meg, hogy hiányoztál neki
- Hiányoztál T/N, nagyon annyira, hogy azt szavakba nem lehet foglalni. - feleli majd homlokon puszil.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Seventeen as your...
FanficSeventeen ¬Oneshotok ¬Imaginek Úgyis kevés ilyen könyv van a Seventeen-ről