❤️Első Randi - Seung Cheol❤️

488 14 0
                                    

×kínos mosoly helye×
Hmmm, csak unatkozok s nincs mit csinálnom, ezért hoztam egy kis Leader babát ❤️ A lényeg, hogy S.Coups boldog miután visszatért a kicsi [5 hónapos] szünetéről, és remélem, hogy nem fog többé elmenni csak azért mert a szorongása visszatért hisz tudom, hogy neki nem lesz több ilyen időszaka. ☺️

Love y'all.










¬ Első randitok eléggé kínos, és a másodiknál ezerszer meghálálja, hogy eljöttél és nem csak az a tipikus: elfogadtad aztán csak hagyod várni és veszni a "kapcsolatot"

¬ Ezek a kissé kínos helyzetek meg is maradnak az elkövetkező randikon, ha valami besül a tervei közül.

¬ Köszönöm T/N, hogy nem hagytál cserben - mondja a sokadik randitokon már vagy ezredjére.

¬ Semmi baj, Seung Cheol-shi. - feleled tisztelettudóan, hisz életkorát még mindig nem sikerült kiszedned belőle. Tiszteletlen meg nem akartál lenni.

¬ T/N-ah, nyugodtan tegezhetsz, nem haragszok meg rá. Csak keveseknek engedem meg azt, hogy tegezzenek, mint például a 12 legjobb barátom és a családtagjaim. - feleli kicsit félénken. Még mindig, hiába ez kb a 6-ik vagy 7-ik randitok, nagyon félénk, amiatt, hogy 'elhagyod', mivel hivatalosan nem mondtátok senkinek sem, hogy együtt lennétek vagy egyáltalán azt, hogy randiztok.

¬ Ezek után elmentetek a Han folyóhoz, hogy valami jóval tudjátok zárni a napotokat és egyben a randitokat. Ááám......

¬ T/N-ah. - kezdi - Valamit el kell hogy mondjak... - feleli félénken - Idol vagyok, remélem ez nem akadályoz abban, hogy... - állt meg egy kicsit majd szemeidbe nézett.

¬ H...hogy? - kérdezed megilletődve egy kissé dadogva. Majd viszonzod a szemkontaktust.

¬ T/N.... Lennél a barátnőm? - feleli annyira közel ajkaitokhoz, hogy te csak egy csókkal szegezed le, hogy hogyan is érzel. Ebbe a szenvedélyes csókba mindketten belemosolyogtok majd megölelitek egymást és utatokat folytatjátok kézen fogva.

¬ A hátralevő randikon mindig is örültök egymásnak, hisz tudjátok mindketten, hogy ti vagytok egymásnak a mindene.

Analízis a kapcsolatotokra

§ Mindened, a nevezetes Seung Cheol, aki anno ismeretlen ember volt neked addig míg nem találkoztatok és nem debütált.

§ Világ legeslegédesebb pasija akit csak magáénak tudhat az ember

§ Mindent tudtok egymásról, titkokat meg minden ilyen egyebet.

§ Szeretitek egymást, úgy mint két testvér és ebbe a kisebb nagyobb szívatások is benne vannak. Ezért nem hiszi senki sem a bandatagok közül, hogy ti együtt vagytok.

§ Feltétlenül vannak ebben a kapcsolatban "szabályok" ami csak annyit takar, hogy:
× minden dátumot ami kettőtökre vonatkozik azt SZIGORÚAN CSAK OTTHON LEHET ELTÖLTENI

§ A maknae line féltékeny S.Coups hyungjukra
NAGYOON~
Meg úgy az egész SEVENTEEN...

§ Éppen ezért tilt el szinte mindig a fiúktól, de azt is szeretné egyben, hogy jó kapcsolatot ápolj a bandával

§ Titokban tartotta két évig a kapcsolatotokat, de amikor már már csak kizsarolják tőle akkor szakad a cérna... Bevallja, de a személyedet meg a kapcsolat kezdetét titkolja mindaddig míg a felesége nem leszel.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Seventeen as your... Onde histórias criam vida. Descubra agora