❤️Első Randi - Junhui❤️

96 8 0
                                    

🥺👉🏻👈🏻 Annyira imádom Junie-t. Imádjátok ti is.

¬ Cuki ami az új Ciki. E szavak lerendezik az első randitokat.

¬ Tényleg nagyon aranyosan közeledik hozzád de amikor randira hív az eléggé cikire sikerül. Na meg a randi~

¬ De miután mondtad, hogy nem baj hogy milyen ciki is ő néha te akkor is szeretni fogod.

¬ Azután a rajongása irántad még nagyobb lett és emiatt néha már azt hinné az ember, ha nem tudná Jun életkorát akkor egy pedofilra gondolna RÖGTÖN.

¬ Egy üzenetére nem válaszolsz két percen belül? Mindent megkockáztatsz akkor.

¬ A randitok végén határozottan csókól meg

¬ Másnap már a Seventeen és a Peldis is tud kapcsolatotokról és tiszteletben tartják a tényt, hogy a kapcsolatotok 7 PECSÉTES TITOK.


Analízis a kapcsolatotokra

§ Ha a koncerteken meglát akkor rögtön elkezd neked flörtölni ami a körülötted lévő fanokat megörjíti mert azt hiszik nekik szól

§ Nr.1 fanboyod

§ Azután vallja be a kapcsolatát amikor már az MC is egy interjún meglátja a karika gyűrűt ujján

§ Szűkszavúan mondja el az időt amióta házas

§ Caratok csomó 'halált' kívánó üzenetet küldenek neked de miután az egyik fan megjegyzése nagyot szólt neked Jun egyszerűen... Feljelentette. És mindenki befejezte az egészet.

§ Képes egy buliba elmenni csakis érted, hogy egyben érjél HAZA nem máshoz.

§ 2 évvel a bizonyos rendőrségi ügy után mindenki rajongani kezdett érted Jun-nal az élén.

§ Ezért volt egy pár kisebb nézet eltérések, hogy ki is az idol...
(Tipikus Jun viselkedés~)

§ Féltékeny szokott lenni mindig amikor egy fiú a közeledben van vagy csak az irányodba fordulva beszél MÁSHOZ.

§ 100000% Husband material

§ 100000% Husband material

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Seventeen as your... Where stories live. Discover now