Sehun
Ulan eşekler
Alt tarafı kızları kreşten alacaktınız
Akşam oldu
NerdesinizAron
Müstakbel babalarım
Vallahi ortalık çok karışık
Yardım edinSehun
Ne oldu
YİNE NE OLDUAron
Artık Hazel R harfini söyleyebiliyorJongin
Bu ne güzel bir haber
Çiçeğim benim 🌼🌼🌼Ash
Şöyle ki
Yoora Jimin'i AZICIK hırpalamışJongin
Ne
Küçücük çocuk niye yapsın bunuAsh
Yoora sinirden zırlaya zırlaya anlattı
Dili de pek dönmeyince anlamadım ama Sehun babam ile ilgili sanırım
Babam küsmüş mü ne
Kameralardan izletti hocalar
Binmiş Jimin denen çocuğun üstüne
Bağırıyor "BEBİŞİM KÜSTÜ SENİN
YÜZÜNDEN" diye jdjdkkdld
Çok komikti de gülemedikSehun
JDGDGDHDJHDHDJDKDGDHDKDGDHDKKDDHJDKSLSJDKSŞSJDLS
İyi de Hazel ne alakaAron
Jimin de Yoora'nın saçını çekince
Bizim minnoş Hazel SENİ DALYARAK diye patlatmış Jimin'in kafasına
Dallalak değil dikkatinizi çekerim, baya baya DALYARAK demişAsh
Bence buraya gelseniz çok iyi olur
Yani çocuğun da ailesi burada ve bizi pek ciddiye almıyorlar
Kadın panter çıktı
Ne biçim çocuk yetiştirmişsiniz diyor başka bir şey demiyorJongin
Dört tane çocuk fırlatmış adamım ben
Hem de ikişer ikişer
Ondan mı öğrenicem çocuk
büyütmeyi, geleyim de yüzüme
söylesin zilliSehun
Eee bize de bu kaosu izlemek düşer
Aslan kocam
Gidip parçalayalım hepsiniNara
Buna da yükselmezsin be babacımKusursuz Damat Adayı
Benim yapabileceğim bir şey var mı efendim?Sehun
Biz gelene kadar çay suyu koysana
Demini alsın
Sen seversin böyle şeyleriNara
BABA YAKusursuz Damat Adayı
Peki Bay Oh
Siz çıkmadan gelmiş olurumNara
Masum sevgilim :(🤦♂️🤦♂️🙍👨🦱🙍♀️👶🏻👶🏻
"Bakın hanımefendi," Jongin'im, minik kuşum burnundan soluyordu. "size hatırlatmaktan yoruldum fakat bunlar daha çocuk. ÇOCUK."
"Sizinki çocuk da bizimki değil mi Bay Oh! Nasıl böyle bir şey yapar? Bir de kız çocuğu olacaklar. İki koca adamın yanında kaba saba büyümüş güzelim kızlar."
Ortam aşırı gergindi, kadın susmak bilmiyordu. Benim tek korkum Jongin'in çileden çıkıp kadının silikonlu memesine bir tane patlatmasıydı. Gözüm kocamın üstündeydi bu nedenle. Gerçi gözüm hep Jongin'in üstündeydi benim ama bu sefer tehlike çanlarım tetikteydi.
"El kadar çocuklar bile kavga etmelerine rağmen şuan oyun odasında birlikte oynuyorlar. Onlar bile unuttular yaptıkları şeyi, siz neden ısrarla sorun çıkartmaya çalışıyorsunuz? Hem kim oluyorsunuz da bizim babalığımızı eleştiriyorsunuz? Aslan gibi hakkını arayan dört çocuk büyüttüm ben." Jongin gaza gelip Ash'in ensesine bir tane gururla patlatmıştı. Ash günün sonunda olan hep bana oluyor derken çok haklıydı. Ortamın alevleneceğinin farkında olduğum için araya girdim.
" Bayan Park, geldiğimiz ilk andan beri sizden hep özür diledik. Kızlar elbette ki yapmamaları gereken bir şey yaptılar. Sebebi de tamamen çocukluktan. Evde Jimin için kulabiye, aman kurabiye yapmak isteyince küstüğümü söyledim. Kızımız da aklınca Jimin yüzünden küstüğümü düşünüp oğlunuza kızmış. Kavga çıkınca Hazel da kardeşini korumak istemiş. Çocukların da arası şuan gayet iyi. Gelin konuyu uzatmayalım ve bir daha tekrarlanmayacağının garantisini verelim."
Kadının sinsi bakışları Jongin ve benim aramda gidip geliyordu. Jongin'e kıl olduğu belliydi ve bıraksam ikisi de mahalle karısı gibi birbirine girmek için oldukça hevesliydi.
" Eşinize kıyasla siz konuşmaya değer biriymişsiniz. Keşke en başında sizinle muhatap olsaydım." Kadının eli samimi bir şekilde koluma gittiğinde kas katı kesildim. Kreşin hocası olayın tatlıya bağlandığını düşünüp rahat bir nefes almıştı ama kaos şimdi başlıyordu. Sinsi kadın, duldu ve Jongin'e inat olsun diye bu hareketi yapmıştı. Ash'in arkamdan gelen "hasiktir" küfürü ile Jongin'in bir şeyler yapacağını anlayıp hemen kocamı kucaklayıp dışarı çıkarttım. Jongin'in koridordaki 'Senin o silikonlu memeni kocama dokunduğun elinle patlatırım çılgın karı' çığlıkları ile kreş bahçesinden arabaya doğru koşmuştuk. Ash ve Nara ikizleri arabaya soktuğunda Jongin'i de ön koltuğa oturtup direksiyon başına geçtim. Jongin'in sağa sola attığı sinirli tekmeleri bitene kadar hepimiz sessizce bekledik.
"Bebişim bi şey soyucam" dedi Hazel arka koltuktan kafasını uzatıp Jongin'in yanağını dürterek. Böylece Jongin biraz olsun sakinleşmişti.
"Sor babasının güzeli."
"Memiş patlatmak ne demek?" Jongin sinirden ağlarken biz de kahkahalarla evin yolunu tutmuştuk. Sonrasında hırçın kocam da bize katılmış, günü böyle sonlandırmıştık. Kusursuz bir aile değildik ama kusurlarımız ile mükemmeldik.
.
.
Hayatımda ilk kez adam akıllı bir texting yazdım. Mizah duygusu aman aman olan biri de değilim (sapına kadar oğlak burcu olma sorunsalı...) ama elimden geldiğince keyif almanız için uğraştım. Umarım güzel vakit geçirmiş, bir kez olsun gülümsemişsinizdir. Buraya kadar gelen herkese teşekkür ederim. Başka Sekai'lerde buluşalım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh Family || sekai
FanfictionSehun ve Jongin'in ikizleri ile olan minnoş diyalogları