פרק 1 - רוֹיָאל בְּרַיְן

5.9K 117 65
                                    

הצצתי על בואתי שבמראה עד כמה שיכולתי מהאור החלש שבשרותים הנמצאים באולם האירועים שבביתי. עברתי להביו על תיק הבירקין החדש שלי שמונח אי שם על השולחן השיש.

הרמתי את מבטי למראה שוב,מתעמקת במראי; מסתכלת על שמלת הזהב שעליי,הנתפרה במיוחד למידותיי והדגישה את כל הטוב שבי. היא תפסה את תשומת-הלב של כולם,אך כמו שאני נוהגת להגיד; זאת לא השמלה,אלא הדוגמנית שלה.

עברתי להסתכל על שתי טבעות היהלומים שהיו על יד ימין שלי. כל אחת מהן הייתה לא פחות מעשרה קראט,מספיק כדי לסגור לפחות לאלף איש את החודש.

אם תסתכלו על יד שמאל שלי תופתעו לגלות שהיא כוללת ברשימת הטבעות היקרות ביותר בעולם ותדעו שהבולגריה הכחולה הנמצאת על אמתי היא מדורגת במיקום השמיני ברשימה. דדי (אבוש) היה במכירה פומבית וקנה לי אותה בסכום של-15.7 מיליון דולר. זהו היהלום הכחול הגדול ביותר בחיתוך משולש בעולם! הוא מצויד ביהלום לבן במשקל 9.87 קראט בשילוב עם יהלום כחול נוסף במשקל 10.95 קראט. לצידה היו עוד כמה סתם טבעות יהלומים של חמש קראט וכל הטבעות החמיאו לצבע עורי השזוף בגלל השיזוף הקייצי ולבניית ציפורניים שלי שהפעם צבעה לבן. מתחתיהן,שתי צמדי היהלומים עיטרו גם הן את יד שמאל שלי.

כפי שהבנתן דדי נורא מאמין במשפט; יהלומים החברים הטובים ביותר של האישה. ומי אני שאתלונן? אך משפט אחד מאמו תמיד אמרה לי; יש בנות שנראות טוב ביהלומים ויש בנות שגורמות ליהלומים להיראות טוב. אני בטוחה שאני מהסוג השני.

אך לפתע הרגיש לי הכל כבד מדיי. התכשיטים והמבטים שכולן בשרותים נעצו בי,עד שהחזרתי אליהן מבט מזהיר והן התפזרו. אך ההרגשה כיאלו והעולם קיים לפי מסלול קבוע לא הרפתה. משהו שחשבתי עליו זמן רב מדי;

אתם חיים בעצם בשביל להשיג כסף.

אם אתה משיג יותר מדיי מהכסף אתה לא תסתפק ותמיד תרצה עוד. אך אם לא תשיג אותו בכלל,אתה תגווע ברעב ותמות. כי בשביל לאכול אתה צריך כסף.
בשביל לשתות אתה צריך כסף.
בשביל קורת גג אתה צריך כסף.
בשביל מקלחת אחת אפילו אתה צריך כסף.

ורוצים שאני אספר לכם יותר מזה? בשביל הבריאות שלכם,שתמשיכו להתקיים אתם צריכים לשלם. נשמע הזוי אה? אז זהו,בשביל אנשים אחרים זה נשמע לגיטימי לגמריי.

ונגיד שיש לך כסף? אתה שומר אותו במחבוא הכי לא צפוי שאתה תוכל למצוא ותדאג שלא יקחו לך אותו בחיים כיאנשים מתייחסים לכסף כיאלו והוא אלוהים. בעינייהם התשובות לכל בעיותנו זה בעצם כסף. גם הבעיות שהתשובה עליהן היא לא כסף,הפכנו את התשובה לכסף. כי ככה זה החברה של היום.  אם תרצה או לא,תעשה הכל בשביל כסף.
בשביל החומר הזה.
הדבר המוחשי הזה.
בשביל חתיכת כותנה.
מלמצוץ למישהו תזין ועד להרוג מישהו בשביל הכסף.

פשע מלכותי || Royal crimeWhere stories live. Discover now