-Szép jó reggelt mindenkinek! remélem mindenkinek jól telt a nyara. Mivel elkezdődöt a tanév remélem mindenki komolyan veszi majd a tanulást, ha egy normális egyetemre akarnának menni felvételizni
Ezen kivül újitótunk a szabályokon, és még pár dolgon amit most el is mondanék.
Tehát első: Aki log vagy esetleg verekedésbe keveredik az büntető szobára megy este 6-ig, vagy jobbik esetben takarithatja az iskola WC-it
Második: A versenyeken csak az vehet részt akinek közepes átlaga van .
A harmadik pedig: Az iskola ugye megnyert egy fontos versenyt, ezel megnyerve egy 2 hetes kirándulást Párisba, csak az mehet aki nem bukik semmiből-Mondta az igazgatónk. Nos igen egy újabb tanévnek nézünk elébe, lehet más diák ennek nem örül, de én igen hisz egy remek osztályom van mindenben segitjük egymást és az osztályközösség is jó.Kong mina vagyok. Van egy bátyám a neve kong Minjun nagyon jó a kapcsolatom a bátyámal, nem szoktunk veszekedni ha össze kapunk akkor is mindig valami hülyeségen.
A bátyámal egy osztalyba járok mivel ikrek vagyunk és csak egy kicsivel születet előtem ezért a bátyám. A szüleim busanban élnek, ezért egyedül lakok a bátyámal.
A külsőmet illetően teljesen átlagos vagyok fekete derékig érő fekete haj, és barna szemek. Semmi extra.-Ha fél perc múlva nem fejezi be ez a banya, a beszédjét leütöm a gecibe-kelt ki magából kai.
Kai egy nagyon kedves fiú meg iszonyuan vicces is, a bátyámal nagyon jóba van, szinte már olyan mintha két bátyám lenne.
-Nyugodj meg mindjárt vége-nyugtatam a melletem álló türelmetlen kait
-Ugy ismered Mr.choit?-nézet rám felvont szemöldökel
-Jo ebben igazat adok neked-sóhajtotam egyet való igaz Mr choi minden egyes tanév nyiton legalább 2 órát beszél a torna terembe lévő diákoknak, iszonyuan unalmas 2 órán át csak állni és hallgatni az unalmas beszédjét. Mellesleg megjegyzem minden tanévben ugyanazt mondja el pár új részletel meg fűszerezve.
-Minjárt kimászok az ablakon, kitart velem?-nézet körbe a baloldalamon álló Jackson.
Jackson és a bátyám meg mark,baekhyun,és jungkook, minden szarságban benne szoktak lenni. Volt rá példa hogy április 1-jén meg prankelték a matektanárunkat úgy hogy be kenték a szekét ragasztóval. Az emléken csak mosolyogni tudok , meg mikor berlinbe kirándultunk és a tesi tanárt bezárták a szobájába csak azért hogy elmehesenek egy kicsit inni.
-Én mennék de ha emlékeznél azal a hangyányi agyadal ha logunk takarithatjuk a klotyokat, vagy mehetünk büntető szobára az előbb mondta el-emlékeztete naeun jacksont
Mi lányok vagyunk hatan az osztályban én naeun, jina, minji, eunhyun, hana,
Közülük a legjobb barátnőim jina és naeun de mindenkivel jobba vagyok..
A fiuk meg jackson,kai,baekhyun,mark,a bátyám,jungkook taehyung,yoongi,jin,namjoon,Hobi, ők többségben vannak de imádni valóak sokat szoktak hülyéskedni és mindig megnevetetnek.-Gyerekek, birjátok ki csak egy kicsit mindjárt vége és felmehetünk az osztálytermetekbe. Ott szabadon engedhetitek magatokat-válaszolta az osztalyfőnökünk jay. Az ofőnk jay nagyon kedves, mindenben segit és rengeteget voltunk kirándulni neki hála, és senki nem bukot meg ezt is részben neki köszönhetjük.
Ő tartja nekünk a rajzot és a tesit meg természetesen az ofőt.-De jay a maradék agysejtem is oda veszik miatta-nyafogot baekhyun aki jackson mellet állt
-Erős vagy te, minden évben kibirtad úgy hogy most is kifogod-nevetet fel jay
-Aish ezútan tuti haza megyek aztán alszok egyet-ásitot egyet kai
-Már megint a szomszéd csajt kukoltad, ezért vagy ilyen fáradt?-kérdeztem el mosolyodva kaira nézve
-Igen-nevetet fel
-Ugy látom yoongiék direkt késnek-rázta meg a fejét jay
-Minden évben ezt csinalják jay, hozzá szokhatnál már ehez. Én is csak azért vagyok most itt mert anya kirugdosot a lakásból azal a mondatal hogy "Ha nem mész el a tanévnyitóra, akkor nincs több házibuli"-figurázta ki az anyukáját a jay mellet álló mark
-Mindegy -sóhajtot egyet az ofőnk
-Mi az hogy mindegy? Ha nem tarthatok hazibulit akkor oda a népszerűségem, hisz minden évben én tartom a legjobb bulikat és...
-Igen mark tudom de nem is erre értetem-vágot a szavába jay
-Shhhh-piszegtem le őket hogy maradjanak csendben.
Mr.Choi hosszú és unalmas beszéde után mindenki ment a saját termébe.
Ahogy mi is, csak annyi különbségel hogy eszeveszet ricsajal. Ami miatt sok szembejövő tanár csúnyán nézet ránk de mi mit se törödve folytatuk.
A terembe belépve megkönnyebülten levágodtam a saját helyemre ami az ablak felöli padsor utolsó előtti padja. Padtársam nincsen mivel imádok egyedül ülni.
Mögötem ül yoongi és jackson.-Istenem végre. Azt hittem állva elalszok -dölt rá a padjára mark felsóhajtva.
-Én is, minden egyes tetves tanévben elmondja ezeket a szarságokat nekünk. Mi értelme van? -hitetlenkedet kai a fejét rázva
-De mi lehet jungkookékal ? Megint másnaposok?-gondolkozot el hangosan jina az előtem lévő padban a másik barátnőmel naeunal, felénk fordulva
-Őket ismerve lehetséges. Hiszen ők imádnak inni és yoongi szülinapját tuti megünnepelik-válaszoltam
-Gyerekek van egy jó hírem számotokra-jöt be jay mosolyogva
--------------------------------------------
Mi lehet a jó hír?~I purple you~💜
STAI LEGGENDO
Az osztály társ [Jimin ff.]
Storie d'amore-Menekülsz-jelentete ki jimin majd egyre közelebb jöt még én távolodtam, de sajnos a falnak ütköztem. -Nem menekülök-válaszoltam felnézve rá, két kezével megtámaszkodot a fejem mellet ezel elzárva a menekülő utat. -De, menekülsz az érzéseid elől, va...