En Sevdiği Fiziksel Özelliğin

3.8K 232 248
                                    

Harry Potter

Saçını seviyor. Biliyorsun onun hayatı çok fazla aksiyon içeriyor ama uzun bir günün ardından saçınla oynamak ona huzur veriyor. Saçının her tarzda harika olduğunu düşünüyor.

Ron Weasley

Gözlerin. Onları büyüleyici ve onlarla bakmak çok hoşuna gidecek. Güneşin gözüne vurma şekli,gözünü büyültmen. Herşeyi ile çok seviyor.

Draco Malfoy

Ellerin. Onları tutmayı çok seviyor. Onları öpmeyi çok seviyor. En stresli anlarında ellerini tutar hep.





Çapulcular ve Tom Riddle

James Potter

Burnun. Onunla oynamayı çok seviyor. Burnundan tikin var ve ne zaman dokunsa burnunu bir tavşan gibi oynatırsın. Senin çok tatlı olduğunu düşünüyor.

Sirius Black

Bacakların. Onların şekli çok hoşuna gidiyor. İster kalın ister ince. Ama en çok sevdiği şey ise Lucius Malfoy'a tekme atma şeklin. Çok ateşli olduğunu düşünüyor.

Remus Lupin

Kızgın suratın. Biliyorum biraz garip ama gücünü gösterdiğini görmeyi çok seviyor ve en önemlisi kızgın suratının ona bakınca nasıl yumuşadığını seviyor. Bir keresinde Sirius'a çığlık attırmıştın.

Tom Riddle

Kaşlarını seviyor. Onları çatış şeklini ve seni nasıl ifade ettiğini görmeyi seviyor. Üstelik tek kaş kaldırınca çok ateşli ve tatlı olduğunu düşünüyor.



Umarım seversiniz.

Şu yıldızda turuncu yapabilirmisiniz ?

İstediğiniz bölüm konusu ve ya tercih konusu varsa yazmayı unutmayın.

Okuduğunuz için teşekkürler.

✨🦋

𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞 {𝐃𝐮̈𝐳𝐞𝐧𝐥𝐞𝐧𝐢𝐲𝐨𝐫}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin