PDA (Açık Alanda Sevgi Gösterisi)

3.4K 206 166
                                    

Cadılar,Büyücüler ve ya tatlı muggle;

Bildiğim kadarıyla PDA kamuya açık alanda öpüşmek, sarılmak ve benzeri daha doğrusu sevigi gösterisi anlamına geliyor.

Okuduğun için teşekkürler .

Harry Potter

Harry PDA konusunda biraz utangaç.
Yapacağı en fazla şey elini tutmak ve ya yanağını öpmek. Herseyini yanlız zamanlarınıza saklar.


Ron Weasley

Ron genellikle elini tutar ve nadiren dudağından öper. Kamuya açık alanda sevgisini göstermek istemiyor. Sadece sana bütün sevgisini vermek istiyor.

Draco Malfoy

PDA'yı seviyor. Genellikle elleri hep belinde olur. Ve sana hızlı dudak öpücükleri verir. Etrafında erkekler varken bu seviye çok artar.


Çapulcular ve Tom Riddle

James Potter

James gerçekten umursamıyor. İnsanların ne düşündüğü umrunda değil. Seni öper, elini tutar sarılır. Sana her zaman sevgisini göstermeye çalışıcak. Seni kaybetmekten çok korkuyor.

Sirius Black

Sirius PDA'yı önemsiyor. Seni her zaman sıcak öpüşmelere çekicek, sana sarılacak. Otururken eli hep uyluğunda olucak.

Remus Lupin

Beklediğinden daha fazlasını yapıyor.
Korktuğunu ve ya gerildiğini hissederse elini tutacak ve öpücek. Yürürken kolu omuzlarına dolanmış.

Tom Riddle

O cidden umursamıyor. Seni istidiğin zaman öpücek. Omuzunu ve boynuna hızlı bir öpücük vericekti. Ve sen onun çene çizgisini öpmeye bayılıyorsun.




Umarım seversiniz.

Şu yıldızda turuncu yapabilirmisiniz?

İstek bölüm ve ya tercih yazabilirsiniz.

Bu arada ben one shot yazmakta çok kötüyüm galiba. Help.

✨🦋

𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞 {𝐃𝐮̈𝐳𝐞𝐧𝐥𝐞𝐧𝐢𝐲𝐨𝐫}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin