Kıskanç Olduğunda

3.7K 229 176
                                    

Harry Potter

Seni kendine yakın tutar ve yanından ayrılmayı reddeder. Genellikle yanındaki kişi rahatsız oluncaya kadar ona bakar. Genellikle çok kıskanmaz çünkü sana herşeyden çok güvenir.

Ron Weasley

Yanındaki kişi ile yüzleşir, kavgaya girer. Genellikle sonu morluklar ve çürükler ile biter. Karşı tarafın ise bilinci gitmiş ve bayılmıştır.

Draco Malfoy

O kişiye şantaj yapar ve hayatını mahvetmeye çalışırdı. Bunu öğrendiğinde onu durdurmaya çalışır eğer durmazsa ayrılmak ile tehdit ederdin. Ve tabiki durdu. Şimdi sadece dik dik bakıyor ve suratına bir yumruk atmamak için ellerini sıkıyordu. Sana çok değer veriyor.




Çapulcular ve Tom Riddle

James Potter

O cidden çok kıskanırdı. Yanına gelir arkandan sana sarılır yanağını öper ve kendini tanıtırdı. Ve kendini ve seninle olan ilişkisini överek karşımdaki kişiyi ince bir şekilde aşağılardı. Adam gittikten sonra onunla alay eder ve yanağını öperdin.

Sirius Black

O çok rahat birisi ama cidden birinin seninle flört etmeye çalıştığını görürse senin yanına yaklaşıcak, dudağını öpücek. Ve adamı yanınızdan uzaklaştırıcaktı.

Remus Lupin

O çok güvensiz. Her zaman senin daha iyi birine layık olduğunu düşünür ve sessizce sizi izler ama sen bunu farkeder ve adamın yanından ayrılarak onun yanına gider onu öper ve kulağına onu sevdiğini fısıldarsın.

Tom Riddle

O çok soğuk kanlı seni biriyle gördüğü zaman yanına gelicek ellerinizi birleştirecek ve adama yanından kaybolmasını söyleyecek. Onun için çok önemlisin ve ne kadar belli etmese de bir gün onu daha iyi birine bırakıcağından korkuyor.





Nasıl olmuş ?

Umarım seversiniz.

Şu yıldızda turuncu yapabilirmisiniz?

Bölüm ile ilgili yorumunuzu belirtebilirsiniz.

✨🦋

𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞 {𝐃𝐮̈𝐳𝐞𝐧𝐥𝐞𝐧𝐢𝐲𝐨𝐫}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin