16

539 54 6
                                    


[Bu ilk kitabımdı o yüzden ne kadar düzenlersem düzenleyeyim hikayeyi asla toparlayamıyorum çok hata var kusura bakmayın dljdlddşdjddflfkf kafamda 1-2 plan var onları yapıp bitireceğim bu kitabı. Diğer kitabı daha çok seviyorum.. İki kitapta bittiğinde 3. kitaba başlayacağım ve o harbiden sağlam, farklı olacak. Yani umarımmm."]

"Hayır, senin bir suçun yok. Yarın Sam ile tanıştıracağım seni. Eminim çok seveceksin."

"Yemeğe o da mı geliyor?"

"Gelmesin mi?"

"Yok. Gelsin tabii ki. Tanışmayı çok isterim." Kara tebessüm etti.

"Tamam." Lena'da tebessüm etti. "Hadi evine gidip dinlen biraz. Yarın görüşürüz."

"Tamam." Kara yaslandığı duvardan uzaklaştı. "Görüşürüz." Lena'ya yaklaşıp yanağından öptü. Lena gülümsedi ve Kara uçarak uzaklaştı. Lena arkasından birkaç saniye uçuşunu izledi ve ofisine döndü.

Ertesi gün Kara erkeden kalkıp işe gitmişti. Lena ise hava alanına arkadaşını karşılamaya gitti. Sarıldılar ve konuşarak L-Corp'a doğru yola çıktılar.

"Ruby'i getirmeyecek misin?"

"O 2 gün sonra gelecek. Futbol maçı varmış." Güldüler.

Sam devam etti. "Peki iş konuşmaya geçiyorsak, bu CatCo'yu almak nerden çıktı?"

Lena hızlı bir yalan düşündü. "L-Corp'un finansal desteğe ihtiyacı vardı ve CatCo ile pazarlamasını arttırabileceğimi düşündüm!"

"Biraz riskli değil mi?"

"Risk olmadan nasıl yaşarız?" Güldüler. Araba L-Corp'un önünde yavaşlayıp durdu ve arabadan indiler. Günün geri kalanında imza işlerini tamamladılar ve Lena arkadaşını hızlıca CFO konumunda L-Corp'a soktu. Ofiste koltuğa oturdular.

"Artık her şeyi imzalanması gereken bir kağıt olarak görmem normal mi?" Sam gözlerini ovuşturdu. "Bu arada yemek ne zaman yiyeceğiz?"

Lena güldü ve saate baktı. "Big Belly Burger alıp gelecekti. Nerdeyse burda olur."

"Kim geliyor?"

"..Arkadaşım."

"Arkadaşın? Sen National City'e arkadaş edinmemek için gelmemiş miydin?"

"Evet ama.."

"Yoksa gidip birine aşık mı oldun?!"

Kapının çalması konuşmalarını böldü.

Sam merakla kapıya baktı. Kapı açıldı ve Kara elinde poşetle içeri girdi. Lena çoktan ayağa kalkmıştı. Sarıldılar ve Lena gülümseyerek Sam'e döndü. Sam tebessüm etti ve ayağa kalktı. Lena Sam'e döndü.

"Sam, bu Kara Danvers. Kara, bu Samantha Arias. L-Corp'un yeni CFO'su."

Kara gülümseyerek elini uzattı.

"Tanıştığıma memnun oldum Kara." Sam gülümsedi.

"Bende Samantha! Lena günlerdir senden bahsediyor."

Sam tebessüm ederek cevap verdi. "Sam diyebilirsin."

Kara kafasıyla onayladı. Lena kocaman gülümsemesiyle ikisini izliyordu.

Sam ve Lena yan yana Kara karşılarına oturdu. Yemeklerini poşetten çıkarıp yemeğe başladılar. Yemeklerini bitirdikten sonra sohbet etmeye başladılar ama bir süre sonra Kara'nın telefonu çaldı. Telefonun karşısındaki bir şeyler dedi ve Kara ayağa kalktı.

Supercorp | Luthor and Super #TheWattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin