prolog

13 1 0
                                    

halo readers thanks for start read my story..enjoy jak ok

dalam ruangan ceo yang bernama 'jeon jungkook'.

tap!tap!tap..(bunyi keybord ditekan)

berkeringat jungkook menyiapkan kerjanya waktu itu.matanya yang indah melihat fokus kearah skrin computer.

"baby~I nak u sekarang~"-lisa

lisa mula duduk di atas riba jungkook.
merangkul leher yang sexy tu.ya..itu lisa girlfriend malam dan siang jungkook.setiap hari jungkook menukar gf tapi dengan kehadiran lisa,jungkook tidak lagi menukar gf.
(mungkin lisa lagi hot and sexy bagi jungkook)

" I ada banyak kerja lah...nanti lah ok?hmm...?"-jungkook.

jungkook menoleh sekilas kearah lisa.jelas terpancar muka lisa yang sexy tu merajuk.

"no!! I want you now..please"-lisa

lisa cuba memancing nafsu jungkook meletakkan tangannya kedada jungkook yang dibalut kemeja dan kot lalu menjalar ke perut jungkook yang penuh dengan sixspack..auch!!
mengoda betul lh..

jungkook menahan nafsunya.dia akan segera siapkan kerjanya itu lalu sedia
untuk menjatah lisa." aishh..sikit je lagi..sabar..sabar.."-dalam hatinya.

melihat jungkook fokus lisa menjadi geram lalu mencium pipi gebu milik jungkook sambil tangannya menjalar
hingga ke pangkal peha.

terasa ada benda senak kat situ.but orangnya masih boleh tahan.kerja penting bagi jungkook so perlu habiskan.tinggal satu perkataan lagi.

tap!(bunyi keybord ditekan)
jungkook mengakhiri perenggan terakhir dengan jayanya.

tangan jungkook menyentuh pipi mulus lisa lalu mencium bibir pink tu dengan rakus dek menahan nafsu demi siapkan kerja.

"just go ahead please...biy letih buat kerja"-jungkook

lisa tersenyum sexy mendengar arahan dari jungkook.kali ini lisa akan melancarkan aksinya.

klik (bunyi tali pinggang dibuka)

" ololoo sian junior dye sesak nafas..sbb orangnye"-lisa,

"please i x tahan lagi~"-jungkook

terkekeh lisa melihat riak muka jungkook seakan menahan sesuatu perasaan.maka dengan segala tidak hormatnya lisa melancarkan aksi di dalam ruangan pejabat ceo jeon jungkook dengan perlahan-lahan.jungkook mendesah saat lisa mulai menjilat dadanya yang sudah terbuka luas.

" errggh~~"

ok...sudah..next pulak..
yang selebihnya bayang sendiri..author x sanggup..author innocent..😭

Ketua gangster jatuh cintaWhere stories live. Discover now