Jacob memnun bir şekilde Yeni uyanmış, penis bölgesindeki sıcaklığı ve ıslaklığı hissetmişti.Gözlerini açmaya tenezzül etmeden , eliyle penis bölgesini ovalayıp burnuna doğru sürükledi ve müthiş bir iğrenme ile gözlerini sonuna kadar açtı hızlıca yatağında doğruldu, etrafında çabucak gözlerle gezdirdi .Neredeyim ben ? diye kendi kendine sorup ,meraklı gözlerle etrafını süzüyordu. Gri bir odanın içinde ve simsiyah bir kapının yanında kirli lavabo gördü. Bu lanet yer ne neresi ? diye düşünüp duruyor ve bir yandan da burnunu gelen dayanılmaz rutubet kokusuna küfürler savuruyordu.İğrene iğrene çarşafını hemen bir kenara attı,bir koşu odadaki lavaboya koşup hızla çeşmeyi açtı ve önündeki meniyi temizlemeye koyuldu. Hızlı hızlı kafasını bir aşağı bir yukarı, bir lavaboya bir üstündeki ıslaklığa bakarak daha demin göremediği aynayı fark etti ve aynadaki kişiye baktı bu da kim diye afalladı. Ayna karşısında gördüğü kişi, uzun ve bakımlı saçları olan ve bir o kadar da temiz yüzlü, yüzünde sakalı geçtim bir tüy bile olmayan bakımlı ,sağlıklı ,20'li yaşlarında ve parlak kahverengi gözlü kişiye bakıp ,yavaşça sağ elini kaldırdı.
-Merhaba diye seslendi ve önündeki meniyi temizliğime devam etti . Rüya'nın etkisiyle ve kendini biraz pis hissederek yatağa oturdu. Görmüş olduğu rüya hakkında düşünmeye başladı, ne kadar da gerçekciydi hele kız, o kızla birlikte olmak için sağ kolumu bile veririm diye düşündü. Bu salakça düşüncenin ardından rüyasında da sağ kolunun olmadığını düşünüp, bir kahkaha patlattı. O kadar uzun ve keskin bir kahkaha attı ki çevredekiler rahatsız olmuştu ki biri kapıyı sökercesine tekmeleyip bağırdı ,
-Saat gecenin üçü seni sersem !Hapse yeni gelen bir sersem için fazla neşelisin, saat 6'da uyanmada kıçını tekmeleyeyim benim tatlı kızım diye bağırınca , gardiyanın son sözüne bütün hücredekiler katıla katıla güldü. Jacob bu olanlardan sonra kafasını yavaşça yastığa gömdü. Sırf o iğrenç kahkahaları duymamak için kafasını en derinlere gömmeye bile hazırdı neşesini bir anda kaybetmişti ama uyuması gerektiğini biliyordu. Kendini zorda olsa uykumaya zorladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOY 1904
Teen FictionAşk, Yanlış seçimler , Dostluk sizi dünyanızdan koparacak bir seri. telif hakları bende ona göre sjjsj 20 bölümden oluşacaktır he bölüm 1 gün atılacaktır. Sorusu olan eksik birşey gören eleştirmek isteyen elestirebilir etkileyebilir konuşuruz. İy...