1.0

40 9 71
                                    

Bu bölümü darianborgin yazdı. (Sadece mutlu son/mutsuz son olsun dedi)

"O senin yüzünden öldü!" diye bağırdı kız.

"Ben, yapmam, gerekeni, yaptım." diye tekrar ve tekrar söyledi Nasty.

"Senin planın yüzünden benim sevgilimin ölmesine gerek yoktu!"

Nasty, kıza doğru bir adım attı ve gözlerinin içine baktı. "Eğer o ölmeseydi, şu an biz ölüydük!"

"Tamam kızlar tartışmayın." diye araya girdi erkek olan. "Sen bunu neden yaptığını bize bir daha anlat."

~

Reagen, yarısını tuttu ve etrafına bakınmaya başladı. Hava kararıyordu ve burada hapis kalmışlardı.

"Şimdi ne yapacağız?" dedi Ethan.

"Ya bir şekilde bu kalkan kalkacak ya da öleceğiz."

~

"Salı günü hepinizle beraber playstation oynamıştım hatırlıyorsunuz değil mi?"

"Evet hatırlıyoruz, stres atmamız gerektiğini söylemiştin." dedi sarışın olan.

"Yalan söyledim."

~

"Reagen, yürümekten ayağım ağrıdı. Çıkış yok işte! Duralım artık."

"O zaman bir büyü falan bul! Bir şey yap! Burada ölmek istemiyorum." diye bağırdı genç kız.

O kadar korkuyordu ki hem karnındaki yarayı unutmuştu hem de az önce arkadaşının öldüğünü.

Buraya kesinlikle girmemesi gerekirdi ama girmişti bir defa. Peki şimdi ne yapacaktı?

"Reagen!"

"Düşünüyorum Ethan!"

"Reagen!"

"Ethan iki dakika susar mısın?"

"Reagen!"

"Ne var?" dedi ve arkasını döndü genç kız. "Hassiktir."

~

"O gün hepinizle playstation oynadım. Odette hariç. Ve bunun amacı stres atmak değildi."

"Evet bunu söylemiştin."

"Bir testti. Ve o testten hepiniz geçtiniz."

"Ne testi?"

"Hanginizi öldüreceğimi bana söyleyecek olan test."

"Nasty ne diyorsun?" dedi aralarından biri. Korkmaya başlamıştı çünkü Nasty herkes içeriye girdikten sonra odanın kapısını kilitlemişti.

"O testi geçemezseniz, sizi bir teste daha sokacaktım ya da öldürecektim."

"Tamam da bunu niye yapacaktın?"

"Çünkü o testi geçemediysen, ölmeyi hak ediyorsun demektir."

"Kimin öleceşine ne zamandır sen karar veriyorsun?"

Mektup | Sizden Seçmeler-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin