3.BÖLÜM

160 7 0
                                    

*Hatırlatma*

Yine bizim grup toplandı. Ayaz, "Gençler, hadi asalım okulu da bi sinema felan yapalım. Bayadır yapmıyoruz özlemişim." dedi. Bende "Siz gidin ben dünden sonra çok yorgunum." dedim.

Herkes beni ikna etmeye çalışıyordu ama gerçekten çok yorgundum ve göz altlarım yorgunluktan torba torba olmuştu.

Yeşim, "İyi o zaman beraber inelim aşağıya arka duvardan kimseye görünmeden kaçarız. Sonrada sen bizi sinemaya bırakır eve geçersin." dedi, bende "Olur." dedim.

Birlikte merdivenlerden iniyorduk.

Ama, ama bu oydu.

Tam karşımda duruyordu. O gün beni kurtaran çocuk. Büyük bi tesadüftü.

Aramızda yaklaşık bi 5-6 metre vardı ama beni hala farketmemişti. Arkadaşlarıyla birşeyler konuşuyordu.

Konuşmaları bitince beni fark etti. Dikkatlice baktı ve arkadaşlarını orada bırakıp yanıma geldi.

+ Selam, sen o geceki kız olmalısın. O gün tanışamamıştık, ben Ege.

- Selam, bende Ece.

+ Tanıştığıma memnun oldum Ece.

- Bende.

+ 11/E'deyim istediğin zaman gelebilirsin, şimdi gitmem gerekiyor görüşürüz.

- Görüşürüz.

Konuşmamı bitirdikten sonra bizimkilere döndüm. Ağızlarını açmış beni izliyorlardı. "Ne bakıyonuz lan, kapatın ağzınızı." dedim. Yeşim, "Bu neydi şimdi kızım?" dedi. Bende " O gece polislerden kaçarken bi ara sokağa girdim. Hemen bir yer bulup saklandım. Bu çocukta oradaydı işte. Polisler ona beni sorduğunda beni görmediğini söyledi işte." dedim. Rüya, "Amma centilmen çocukmuş." dedi. Hemen Ayaz oradan "Hıı." diye ekledi.

"Çok konuştunuz hadi yürüyün lan çok yorgunum zaten." dedim. Yürümeye devam ettik.

Arabanın yanına geldik ve kapıları açtım. Yeşim ön koltuğa, Ayaz ile Rüya ise arka koltuğa oturdu hemen.

Gaza köklendim.

Arabada son ses müzik açılmıştı. Yoldaki insanlar bize bakıyordu.

Sonunda alışveriş merkezinin önüne geldik. Arabayı durdurdum.

Ayaz, Yeşim ve Rüya arabadan indiler. Rüya ve Yeşim aynı anda "Yarın görüşürüz." dediler. Bende "Görüşürüz." diye karşılık verdim. Ayaz ise "Hadi siye canım." dedi. Allahım ne kadar odun bi çocuk bu ya! İnsan bi arkadaşına "görüşürüz canım" felan der "hadi siye" ne demektir?

Sikici bakışlarımdan birini attım. Camı kapatım uzaklaştım oradan.

Arabada son ses Lady Gaga çalıyordu. Bayılıyorum bu kadına. Bir de sevmeyenler var?! Allah çarpar lan. Yada bi Monster çarpar. Olmadı ben çarparım skkdkf.

15-20 dakikalık yolun sonunda evin önüne gelmiştim. Otoparka doğru yöneldim ve park ettim.

Oradan asansöre geçtim. Kapı açıldı ve bizim kattaydım.

Evin kapısını açtım ve içeri girdim. Odama geçip üzerime rahat birşeyler giydim. Sonra telefonumu da alıp salona geçtim. Şöyle bi göz attım Tumblr'a felan.

Yeni postları felan inceledim. Ardından sıkılıp televizyonu açtıp. Bişey bulamayınca kapattım.

Ardından yorgun olduğum için odama geçip uzandım. Gözlerimi kapattım uyumaya çalıştım ama bir türlü uyku tutmadı.

Acıktığımı hissedip mutfağa gittim. Kendime hamburger felan hazırladım sonra yedim.

Ardından laptobumu da alıp salona geçtip. Hemen koltuğa yayıldım ve internetten American Horror Story'nin bir bölümünü açtım ve izlemeye başladım.

Çok seviyorum bu diziyi gerçekten.

Tam diziye dalmışken o sırada telefonumdan bildirim sesi geldi.

Telefonumda kayıtlı olmaya bir kişi Whatsapp'tan mesaj atmıştı. Merak ettim ve hemen profil resmine baktım.

Egeydi ama bu!?

Numaramı kimden almıştı ki?

Bu çocuk gerçekten çok şaşırtıyor beni...

**MERHABA ARKADAŞLAR. BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN, BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 😚".

Multimedia: Ece ve Ege'nin Arkadaşları

KÖTÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin