12.Bölüm

1.8K 107 15
                                    

öncelikle okuyan herkes vote verse bölümler daha hızlı bir şekilde gelecek bunu belirtmek istedim ve değerli okuyucular attığımız silinen bilgi bile daha fazla okunmaya ve voteye sahip lütfen önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun:)....


                                                                              12.BÖLÜM

Evet bir pamuk şeker uğruna bugün Ateşin tüm istediklerini yapmayı kabul etmiştim ama ne kadar yanlış bir karar verdiğimi daha yeni anlıyorum o an ona evet derken pamuk şekerin büyüsüne kapılmıştım evet evet öyle olmuştu çünkü başka bir açıklaması olamaz sonuçta karşımdaki kişi Ateş ne isteyeceği hiç mi hiç belli olmayan biri ve bu kararımıda elimdeki pamuk şekeri bitirdiğimde anlamıştım ama ne demişler laf ağızdan bir kere çıkar, başa gelen çekilir falan filan...

Pamuk şekerimi bitirip Ateşle direk lunaparktan içeri girdik tek dileğim beni gondola bindirmemesiydi ama diğer bütün aletler kabulümdü ben içimde kendimle çelişirken Ateş konuştu "Su ilk önce hadi seni atlıkarıncaya bindirelim " dedi. Ne kadarda sevdiğini düşünen bir bey değil mi ama, Ateş biletleri almaya gidip geldi elimi tutarak atlıkarıncanın yanına getirdi elimi yavaşça bırakıp elindeki biletlerden birini adam verdi ve beni oradaki atlardan birine bindirdi ve aletin başında duran adam yavaşça hareket ettirmeye başladı ve etrafımda bir sürü küçük çocukla beraber dönmeye başladık zihnim o an çocuklarla beraber olmanın huzuruyla kaplandı sanki bir an her şeyde uzaklaşmış hayatın içindeki kötülüklerden uzaklaşmış buldum çocukların gülüşme sesleri sardı etrafı etrafımdaki küçük çocuklar güldükçe bende gülmeye başlamıştım sonra bir anda atlıkarınca durdu zaman dolmuştu ama hayatımın en huzurlu zamanlarından biri olabilirdi tüm çocuklarla beraber aşağı indiğimde onlara el salladım ve gülümsedim.

"çok güzel bir anne olacaksın"dedi bir anda Ateş hiç utanmayan ben şuan kafamı deve kuşu gibi kuma gömmek istiyorum."Teşekkür ederim"deyip kafamı hızla önüme çevirdim ve yürümeye devam ettik, Ateşde güzel baba olucakdı eminim ama bunu onun bilmesine gerek yok sonra şımarmasın değil mi ? "hadi gondola binelim"dedi Ateş. Dediği gibi kafamı hızla kaldırıp yüzüne baktım ve bahane uydurmaya başladım"aslında şey atlıkarıncadan sonra kendimi pek iyi hissetmiyorum pamuk şeker dokundu galiba" deyip karnımı tutmaya başladım 

oda endişelenmiş olacak ki koluma girip arabanın oraya götürüyordu elindeki kalan biletleride yanımızdan geçen küçük bir çocuğu durdurup "al abicim bunları istediğin aletlere bin" deyip kafasını okşadı ve ailesini yanına yolladı küçük çocuğun ailesi teşekkür edip gitmişti bizde arabaya bindik. Eve doğru gitmeye başladık .

🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

20 vote gelmedi ama ben yinede bölüm atmak istedim. Sizce bu kitap için 20 vote fazlamı, bu yüzden mi gelmedi önceki bölüme 20 vote inşallah bu bölüme 25 vote gelir ve lütfen yorumlarınızı esirgemeyin 

Zoraki Evlilik (düzenlenicek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin