Milý Draco,
jak se asi máš? U Merlina, dneska ti je už 40! Ten čas tak neuvěřitelně letí. Neuvěříš mi to, ale moc dobře si pamatuji, jak jsi byl zařazen do Zmijozelu. Jako by to bylo včera, kdy jsem tě poprvé spatřila. Zrovinka jsem takhle jela do školy v přírodě, když nám učitelka v autobuse pustila Harry Potter a Kámen mudrců....Dobře, tohle přeskočíme.
Je mi hrozně moc líto, čím vším sis musel projít, ale já stále věřím, že jsi se k těm věcem chtěl postavit jako hrdina. Nehodlal jsi riskovat, že se něco stane tvé rodině či komukoliv jinému. Dnes ale není vhodný čas na to, abychom se zabývali takovýmito věcmi.
Co je důležité? To, aby ses měl skvěle, úžasně, přenádherně, aby sis užíval krásných dní se Scorpiusem, aby se ti dostávalo zdraví, radosti, lásky a štěstí. Pokud máš jakékoliv sny, přeji ti, aby se staly skutečnými. Buď stále takový, jaký jsi bývával doposud. Neměň se. Nechci, aby to vyznělo špatně, ale momentálně se chováš podle toho, jaký jsi doopravdy uvnitř. Pokud stále smutníš nad Astoriou, ano, je to smutné, ale musíš to pochopit. Život nám dává různé životní zkoušky a je na nás, jak se k nim postavíme. Pokud si ji opravdu miloval, pochopíš, proč musela odejít.
Doufám, že také rád vzpomínáš na ty časy, kdy ses při káždé příležitosti vysmál Potterovi do ksichtu. Hlavně hodiny lektvarů, ty jsou opravdu nezapomenutelné.
Užij si tento den v rámci všech možností. Hele, taky nechápeš, co tam ti mudlové v tom světě zase vyvádějí? Prý že je nějaká korona a já myslela, že tak se jmenovalo to království, ve kterém žila Locika nebo jak že se jí to říkalo. No, zkrátka mají v tom teda pěknej zmatek. Rozhodně větší než ti blázni na ministerstvu.
Taky tě srdečně zvu na máslový ležák do Prasinek. Dlouho už jsme tam nebyli a dost mi to chybí. Musíme si jenom vychytat čas, kdy tam nebudou mít povolený přístup studenti z Bradavic. Posledně bylo podle tebe dosti trapné, jak jsme tam potkali Scorpiuse s Albusem. Jasně, na druhou stranu chápu, že je zvláštní potkat učitele lektvarů v hospodě s máslovým ležákem, když je to ještě tvůj otec a sedí tam s nějakou ženou.
Nevím, jestli tě tím nějak neurazím či nenaštvu, ale mám tady pro tebe takovou výzvu. Mohli bychom se někdy sejít a zkusili bychom tě naučit jak vyčarovat patrona. Musí být v tvé hlavě přeci aspoň jedna krásná a šťastná vzpomínka. Přijímáš? Já doufám, že ano.
No, vždyť víš, že na nějaký génius na přáníčka k narozeninám zrovna dvakrát nejsem, ale ještě jednou opakuji, užij si tento den, až sfoukneš svíčky na dortu, který ti připraví váš domácí skřítek (a nebo ho můžete zkusit upéct sami), něco krásného si přej.
Já pevně doufám, že se má sova s dopisem zase někde nezapomene a doručí vše včas. Těším se na tvou odpověď a měj se hezky.
Tvoje Linda
YOU ARE READING
Milý Draco | jednodílovka |
Fiksi PenggemarTy emoce jsem ze sebe nějak musela dostat, a tak jsem napsala Dracovi přání k narozeninám. Pokud se vám bude chtít, tato krátká "kniha" je vám k dispozici. VŠECHNA PRÁVA NÁLEŽÍ J.K.ROWLINGOVÉ!