PENULIS : Myea_Miko
INSTAGRAM : myea_miko16
GENRE: ROMANCE
BLURB / DEKSKRIPSI CERITA :
{First Romance By Myea Miko}
Pertemuan pertama di lapangan terbang telah menimbulkan pergaduhan antara Ariff Hakim dan Naura Afiya, pergaduhan itu juga menyebabkan mereka mula mengenali antara satu sama lain.
Arif Hakim si pakcik handsome walaupun usianya hendak menginjak 38 tahun tapi gayanya seperti orang yang berumur 30 tahun lalu sahaja di hadapan orang ramai,pasti ada yang memuji kekacakanya terutama para gadis matang,cool dan selamba.
Tapi tidak pula pada Naura Afiya gadis yang kecil molek nakal dan comel itu telah menggelarkan ariff 'pakcik mulut cili'apabila pertama kali bertemu dgn lelaki itu.
"Muka je handsome tapi mulut macam longkang." -Naura Afiya
"Apa kang kau cakap kat aku. Aku tahu aku handsome tapi please jangan puji lebih-lebih aku seganlah." -Arif Hakim
Hubungan mereka bermula setelah berkahwin, Naura mula menyukainya pakcik handsome itu kerana kerprihatinanya dan Arif pula memang menyukai Naura sejak pertama kali bertemu dan ingin lebih mengenali gadis tersebut dengan cara nakalnya dan akhirnya mereka bersatu.
Mereka disatukan atas kehendak keluarga ibu bapa naura dan ibu bapa Arif berkawan baik dan setuju untuk menyatukan anak mereka iatu Naura dan Arif.
Banyak halangan dan dugaan yang ditempuh setelah berumah tangga tapi kepercayaan dan doa yang membuatkan hubungan mereka kukuh dan ada di sisi antara satu sama lain tetapi hadir orang ketiga dan ingin memusnahkan hidup mereka.
I want you back riff i miss you so much-Qaira
juga akibat dendam yang lama tersimpan seseorang yang sanggup memisahkan mereka berdua dengan apa cara sekalipun untuk melunaskan dendamnya.
Aku akan buat rumahtangga
korang sampai hancur barulah aku puas hati-Syafiq
Mampukah rumahtangga mereka bertahan dengan pelbagai dugaan yang mereka alami sehingga suatu hari Naura terpaksa meninggalkan Arif walau hatinya berat untuk meninggalkan suami yang dicintainya sepenuh hati.Kalau nak tahu silalah baca sampai habis.
UCAPAN PENULIS : Ini first story saya jadi banyaklah kekuranganya, harap semua enjoylah baca cerita ni ya.
Kisah tentang Ariff Hakim dan Naura Afiya yang disatukan atas kehendak keluarga, dalam diam mereka jatuh cinta antara satu sama lain setelah berkahwin. Akibat dendam seseorang yang ingin memisahkan mereka, banyak dugaan yang harus mereka tempuh. Ikutilah kisah mereka sampai habis ya.
🎤 Jangan lupa baca, vote dan komen karya ini.
🎤 Masukkan di dalam library dan reading list.
🎤 Follow penulis di Wattpad dan Instagram.
🎤 Support ❤
YOU ARE READING
DE PROMOTE | CLOSE
SonstigesCOVER BY : @Hraysen [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] "Either write something worth reading or do something worth writing." Nak promote buku? Nak promote akaun Wattpad? Nak promote Instagram (khusus untu...