PENULIS : fayqies
INSTAGRAM : @fayqies
GENRE : Romance
BLURB / DESKRIPSI CERITA :
Ayra bakal bekerja sebagai seorang P.A di syarikat FH Holdings. Walaupun dia seorang yang berpangkat Tengku, tetapi dia tidak pernah membandingkan hartanya itu dengan harta orang lain. Baginya semua sama saja. Ada kekurangan dan kelebihan. Dia cantik. Dia baik. Dia pandai. Dia kaya. Dia juga mempunyai kerjaya tetapi disebabkan tanggungjawabnya yang satu itu, dia terpaksa mencemar duli menjadi 'pekerja bawahan' di syarikat itu. Ayra mempunyai seorang abang dan kakak kembar. Mereka juga sama seperti dirinya. Kacak cantik. Tetapi sekacak secantik mereka, mereka tetap 'SINGLE'. Bak kata mereka. Kami setia pada 'our first love'. Ya. First love mereka telah menghilang setelah tamatnya SPM pada 6 tahun lalu. Sedih? Sudah semestinya.
"Pufff! What the bangang of bijak sia?!"
"What?! Kau?" - TENGKU AYRA AQEESYASiapa 'kau' yang dikatakan oleh Ayra? Dapatkah Ayra serta kakak kembarnya mencari 'first love' mereka? Yes! Semestinya dapat! Tapi... Bagaimanakah mereka berjumpa? Apakah kesudahan cerita? Semuanya akan terungkai dalam MY BABY TENGKU. Tapi syaratnya, haruslah baca.
UCAPAN PENULIS : Assalamualaikum❤, hai hampa. Cuma nak habaq ni first story aku. Jadi banyak la kekurangan. Kalau hampa nampak salah tu tegoq tau. Aku harap hampa enjoy ii ja tauw baca buku aku. Sebab ramai kata story aku best😭❤. Appreciate gilaa weyy😭. SUPER thanks untk yg dah baca and votes my story. Pada yang belum baca, silalah baca yaa. Followlah aku sekali, jngn risau aku followback. Klu aku tak followback, mention kat MB or just DM. Oky, bye❤.
🎤 Jangan lupa baca, vote dan komen karya ini.
🎤 Masukkan di dalam library dan reading list.
🎤 Follow penulis di Wattpad dan Instagram.
🎤 Support ❤
YOU ARE READING
DE PROMOTE | CLOSE
RandomCOVER BY : @Hraysen [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] "Either write something worth reading or do something worth writing." Nak promote buku? Nak promote akaun Wattpad? Nak promote Instagram (khusus untu...