PENULIS : NuralisyaRahman68
INSTAGRAM: @nuralisyarhmn
GENRE: Action
BLURB / DESKRIPSI CERITA :
She's A Queen Of Mafia World
Life? it is not easy for us to go through, there are too many challenges to face. Sick? survive as long as you can, that is the principle of real life.
𝓝𝓾𝓻𝓪𝓵𝓲𝓼𝔂𝓪 𝓡𝓸𝓼𝓮
Gadis muda yang ingin mencari kebahagiaannya walaupun telah berbagai cabaran dan dugaan yang ditempuhnya, namun dirinya tidak pernah kenal erti putus asa.
Mungkin ia dikenali hanya sebagai anak kecil yang tidak mengetahui apa - apa. Tetapi, tanpa pengetahuan mana - mana orang disekelilingnya dia adalah gadis muda yang sangat bijak. Dia cuba untuk kekal teguh berdiri walaupun ujian menerpa dirinya. Keluarga? Hanya dia, mama, kembar lelakinya serta 3 orang abang lagi yang sentiasa berada disisinya. Bapanya pula telah hilang tanpa dikesan sejak ianya berumur 4 tahun.
Dia hanya tahu ada seseorang yang berdendam dengan keluarganya. Tetapi siapakah gerangan tersebut? Dia sedang mencari orang itu namun masih gagal lagi dan data peribadi insan itu dikawal ketat.
Tatkala ia ingin mencuba untuk membina kehidupan yang serba lengkap bersama insan yang setia dengannya. Malang tidak berbau semua orang - orang kanannya mengkhianati kumpulan mafia gadis itu. Anak - anak buahnya menyertai kumpulan mafia yang kejam lagikan psiko. Iaitu musuh keluarganya.
Adakah dia akan berputus asa atau sebaliknya?
"Aku tahu, aku bukanlah seorang gadis yang mudah untuk hidup bahagia. Namun aku ingin mencari bahagia itu dengan izinNya. Percaya pada takdir yang menentukan segalanya." - Nuralisya
"If you'll come for a revenge, i'll come for them." - Rose
🎤 Jangan lupa baca, vote dan komen karya ini.
🎤 Masukkan di dalam library dan reading list.
🎤 Follow penulis di Wattpad dan Instagram.
🎤 Support ❤
YOU ARE READING
DE PROMOTE | CLOSE
RastgeleCOVER BY : @Hraysen [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] [CLOSE] "Either write something worth reading or do something worth writing." Nak promote buku? Nak promote akaun Wattpad? Nak promote Instagram (khusus untu...