Ezek után elmentünk Sárival és Jaedennel várost nézni mivel elég jól össze barátkoztak amúgy élveztük is. Én magammal hoztam az útra a deszkám mivel megbeszéltük hogy ha egyszer találkozunk Sárival akkor együtt fogunk deszkázni de ugye nem volt biztos hogy eljön de végül eljött szóval nem feleslegesen hoztam a deszkám. Jaeden is hozta az övét(deszka) szóval 3-an együtt deszkáztunk úgy délután 7-ig. Úgy 3-4 körül érkeztünk meg szóval elég sokat voltunk úton 3-an de úgy éreztem mind a hárman élveztük ezt. 8-ra kellett visszamenni a szállásra addig lehetett várost nézni.
Mi deszkázás közben betérünk egy mekibe. Viszont 7 után sajnos Sárinak mennie kellett de megígérte hogy holnap az előadáson ott lesz és utána is még elköszönni mert az előadás vége után és miután mindenki elkészült semmit nem hagyott ott egyből indulunk ami elég szomorú;(.
Így most viszont Jaedennel 2-en maradtunk. Elgördeszkáztunk egy Starbucks-ig és ott ittunk valamit Jaeden és én is ugyanazt kértük egy Cappuchinot.Mivel jól eltelt az idő (ahogy mondani szokták jó társaságban gyorsan telik az idő) így útközben tudtuk csak meginni a kávénkat de hogy visszaérjünk még 8 előtt deszkáznunk kellett mivel a Starbucks nincs közel a szállodához. Amúgy ott (Starbucks) találkoztunk pár táncos társammal rájuk köszöntünk azt ezzel letudtuk a beszélgetést.
Visszaértünk 8-ra vagyis 7:59-re viszont a fél társaság még sehol se volt így tudtam mi lesz a vége. KIABÁLÁS! Hogy miért? Mert nem értek vissza időben. Ezek hallatán mert továbbította a másik tánctanár annak aki saját otthonában élvezte nyugalmát addig míg meg nem hallotta mennyit késtek néhányan így odajött a szállodába.
Idézem: MI A FRANCÉRT NEM ISMERITEK AZ ÓRÁT??? ÍGY IS KEDVES VOLTAM HOGY HAGYTAM HOGY 5 ÓRÁT A VÁROSBAN KÓSZÁLJATOK EGYEDÜL!!! SZÓVAL HA BÁRMI TÖRTÉNT VOLNA AZ A MI FELELŐSSÉGÜNK LETT VOLNA!! ÉS HA MÉG PÁR PERC LETT VOLNA DE NEM FÉL ÓRA!!! TUDJÁTOK MI TÖRTÉNHETETT VOLNA FÉL ÓRA ALATT?? ÉS EZ MOST KÖLTŐI KÉRDÉS VOLT! -ezek hallatán mindenki baromira beszart senki nem mert megszólalni. Miután úgy 5 perce síri csendben álltunk szembe a tanárokkal mert ugye le hívta az egész társaságot nem csak a későket felküldött minket a szobánkba.Mivel Jaeden egy kukkot nem értett a történtekből így amíg a tanár ordított én kikapcsoltam az autokorrektet nehogy félreértse az autokorrekt amit én vakon gépeltem hogy tudja követni a történéseket Jaeden. Nagyjából meg is értette az iskolai éveim alatt megtanultam elég jól vakon gépelni szóval nem hinnem hogy baj volt vele csak olyan gyorsan beszélt a tanár hogy inkább először fordítani próbáltam és csak utána megérteni mit mondott. Ez néhány szónál nem sikerült (mármint a fordítás) így ott ki kellett hagynom helyeket hogy később meg tudja Jaeden is pontosan érteni mi történt.
Mivel Jaeden egyértelműen nem abban a szobában aludt ahol én így el kellett köszönnöm tőle majd csak utána tudtam meg hogy kikkel kerültem egy szobába. (állítólag a gimis lányokkal került egy szobába ami vagy baromi szar mert szétszedik vagy jó mert nem szólnak hozzá)
Nem is volt rossz mert minden alsós alsóssal minden felsős felsőssel és minden gimis gimissel került egy szobába szóval én valamennyire nem egy kiabáló csoporttal (alsósok) és nem egy "nyomogatom a telom és úgy beszélek hogy te ne halld mert te rád nem tartozik" (gimisek) csoporttal kerültem egy szobába hanem velem egyidősekkel ami nem is volt rossz annyira mint ahogy elképzeltem.
*Most egy hosszabb résszel jöttem egy hosszabb kihagyás után ami szerintem így korrekt. Szóval elnézést szeretnék kérni, hogy nem posztoltam mostanában. Se kedvem, se időm, se ötletem nem volt írni viszont tegnap este megjött az ötlet így gondoltam ma még leírom nektek. Köszi a megértést!
whitedaisyisblack *
ESTÁS LEYENDO
Seriously?
Novela JuvenilNagy Csenge egy 15 éves lány (novemberben tölti a 16-ot) aki már kiskora óta imád táncolni. Most lehetőséget kap hogy el mehessen egy nagyobb rendezésű tánc versenyre társaival. Nem sok barátja van így úgy gondolja unalmasan és egyedül fogja tölteni...