tekrardan merhabalarr..
Yaklaşık 2 senedir yeni bölüm atmamışım çok özür diliyorum daha 2017'de başlamıştım bu kitabı yazmaya ordan burdan özellikle annemden bilgiler topluyordum çoğunuz bilir bir bölümde bahsedip hemen silmiştim annem kişisel gelişim uzmanı yani kendi çapında eğitimler aldı sertifikalar aldı yardım etmeye hâlâ da çalışıyor uzatmayayım o konuyu.
artık benim de bazılarınızın da hayatında çok şey değişti 2-3 yılda. aslında uzun bir ara bölüm atmamamın sebebi daha toy ve herşeyi yeni tadıyor olmamdı, çoğu şeyi yaşamadan size aktarmam pek doğru olmazdı. gerek kendi tecrübelerimden, gerek yapacağım alıntılardan size uzun uzun ve istediğiniz konular aralığıyla bölüm atmak istiyorum. Artık burdayım eskiden olduğu gibi yazabilir, soru sorabilirsiniz.
İsteğe göre ne tür başlıklar altında bölüm atacağımı seçeceğim.
Gerek atacağım youtube linkleri gerek başarı öyküleriyle, 21 günlük olumlamalar ve kısaca access'den vs. bahsedeceğim ki zaten diğer bölümlerde kendi tecrübelerime değindiğim zaman pek link peşinde koşmayacaksınız unutmayın başta dediğim gibi hiçbirşey imkansız değildir :)sizden küçük bir ricam bir sonraki bölümün hangi tarzda olacağı sorusu.
bunun için yorum kısmından istediğiniz başlığı yazmanızı istiyorum yazarsanız tekrardan mutlu olurum...
sevgiler💸