"İnsan İsterse Her Şeyi Yapar" Müthiş Bir Örnek

4.9K 75 3
                                    

Aşağıda sizlerle paylaştığım yazı, gerçek bir hayat hikayesi... Biraz eski bir hikaye ve Kübra hala çok başarılı... Bu hikayeyi paylaşıyorum çünkü ne zaman zor bir şeyler hakkında konuşsak hepimizin bir bahanesi ortaya çıkıyor... Halbuki aslında insan kafaya koyarsa yapamayacağı şey yok.

Bir şey yapmak isteyip de yapamayan, vaktim yok, param yok, imkanım yok, canim istemiyor, ne yapsam olmuyor, bir türlü yapamıyorum diyen herkese örnek olsun! :)

İnsan İsterse Henüz 15 Yaşındayken, Bir Gecekondudan Yola Çıkıp Avrupa Satranç Şampiyonluğuna Uzanabilir...

Tarih: 9 – 19 Eylül 2006

Yer: Karadağ'ın Herzeg Novi Şehri

Haber: Ankara'nın varoş bölgelerinden Kayaş'ta yaşayan 15 yaşındaki Kübra Öztürk, 16 Yaş Altı Bayanlar kategorisinde Türkiye tarihinde ilk kez Avrupa Şampiyonluğunu getirdi.

Başarı ve inanç bir "imkansız" gibi görüneni daha yendi. Bu yazının konusu Satrancın Küçük Prensesi unvanını alan küçük şampiyonun hikayesidir.

1991 yılında doğdu. Babası konfeksiyon işçisi, annesi ev hanımıydı. Ankara2nın Mamak ilçesinde, imkansızlıkların içindeki 5 kişilik bir ailenin en küçük çocuğuydu.

Kader bir şans oyunu değil, seçim sorunudur.

Beklenecek değil, elde edilecek bir şeydir.

KİŞİSEL GELİŞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin