4🗻

148 20 2
                                    

A trecut deja ceva timp de la ieșirea la suc, acum ieși mai des, îți cauți un loc de muncă și chiar dacă văd că încerci să te schimbi pot simți că încă te doare că faci asta.

Inelul e încă pe degetul tău, nu l-ai mai dat jos, zâmbești de fiecare dată când îl privești.

Mă bucur că faci asta, sper că nu vei uita de el după ce îl vei da jos și îl vei înlocui cu al viitorului tău soț.

Acum ești în parc, ai preferat să faci drumul prin parc decât pe trotuar așa cum făceam împreună la începutul relației cănd mie încă îmi era frică de "bărbați în verde". Absurd nu? Te făceam să traversezi tot parcul doar pentru că îmi era frică de niște oameni și hainele lor. Păcat însă că frică mea s-a dus cu timpul și i-am lăsat pe cei în verde să mă ucidă. Și în cazul ăsta tot vina mea a fost. Ar fi trebuit să fiu precaut.

»»————>✿❀✿❀✿❀✿<————««

Te-ai așezat pe bancă priveai nostalgic la cuplurile care se jucau pe acolo, știu că ne vedeai pe noi, și eu ne văd. Încă ne văd cântând în scara blocului, încă ne văd petrecerile de la Jin, încă văd serile de film la Jimin acasă sau zilele în care desenam clădirile abandonate cu grafitti de la Yoongi. Încă îmi amintesc de tabăra noastră, de ziua în care ne-am pierdut la plajă sau când ne-am strecurat la tatăl tău în companie să îi furăm cardul. Avem multe amintiri frumoase... Am fi putut face mai multe dacă nu ne-ar fi fost scris altceva.

💜𝘼 second 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙘𝙚🗻  | 𝙑.Kook♡| finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum