10🗻

120 20 1
                                    

Te-ai întors acasă în ziua aia. Ai vorbit cu băieții și familia ta, ați ales împreună să locuiești cu Jin să poți fi supravegheat. Și chiar dacă nu te-ai angajat, nu ai găsit un băiat, nici de hainele negre nu ai scăpat sunt mândru că măcar ai început să faci pași spre bine.

Locuiești cu Jin deja de două zile dar nu îți place de loc casa lui. Mă întreb de ce?

Poate unul din motive e că eu am decorat-o, ales-o sau pentru că am locuit în ea alături de Jin. Încă îmi simți prezența acolo pot simți că încă îți e dor de noi dar preferi dinou să rămâi tăcut.

»»————>✿❀✿❀✿❀✿<————««

Nu ai avut curaj incă să intri în camera noastră, ți-ai ales alta de data asta dar aș fi preferat să stai acolo, locul ăla e pe gustul tău, pe el l-am decorat impreună. Am facut pereți albaștri așa cum ai vrut, și pozele de pe perete mare tot ideea ta au fost. Incă sunt draperiile cu lămâi acolo și caietul de desen tot lângă vechiul tău laptop este. Incă avem șosete pe covor și încă mai stau lipite sticărele cu pizza pe tavan, patul e încă ne aranjat. Nu am apucat să îl fac în dimineața aia. Picturile mele încă sunt în spatele bibloteci, încă așteaptă să bați cuiele pe care mi le-ai promis. Cred că periuțele noastre încă sunt în pahar lângă chiuvetă la fel și săpunul cu miros de gumă pe care l-am ales. Am verificat înainte tot. Pare că nimeni nu a mai avut curajul să intre. Poate cred că îi voi bântui, absurd, nu Jungguk... Prieteni noștri încă se sperie de fantome că în serile cu furtună în care ne spuneai povești de groază.

💜𝘼 second 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙘𝙚🗻  | 𝙑.Kook♡| finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum