15🗻

133 19 5
                                    

Jungguk pov.

Săptămâna asta am ajuns să îmi petrec din ce în ce mai mult timp cu copilul din parc și cu oameni care lucrează la acel centru.

O asistentă mi-a povestit despre el și despre boala voastra. Am înțeles acum motivul pentru care nu mi-ai vorbit, îți era teamă... Și lui SehLee îi e frică. Părinți lui l-au părăsit când au aflat, îți era teamă că te voi părăsi dacă voi ști nu-i așa?

Prostuțule, ar fi trebuit să ai încredere în mine...

M-am tot gândit în ultimul timp, cred că îl voi adopta pe micuț, voi face exact cum îți doreai tu cândva, vom avea un copil, voi întemeia pentru tine familia noastră, familia aceea frumoasa, fără secrete, cu încredere și multe zâmbete, exact familia pe care ți-ai dorit-o și pentru care am facut amândoi multe planuri de viitor.
Steteam în fiecare seara până târziu lângă lac și îmi povesteai toate detaliile, mai ști?

"Vreau să ne îmbrăcăm la fel, să arătăm tuturor ce familie fericită suntem"

"Vreau să mergem în parcul de distracți cu micuțul nostru."

"Vreau să pregătesc cele mai frumoase aniversări pentru voi doi. Voi face chiar și tort. "

"Și vom merge mereu în vacanțe,îi luăm și pe băieți,și pe mama și pe mama ta..."

"Ar trebui să nu îi cumpărăm telefon până la 10 ani, nu vreau să își traiasca copilăria online "

"Vreau să își petreacă timpul la noi acasă. Să își cheme toți prieteni micuți și să stau să privesc cât de frumos se pot juca,voi face biscuiți tăi preferați, sigur îi vor plăcea și lui,voi cumpara suc și capsuni,tuturor le plac căpșunile."

"Vreau și să fim vizitați des de băieți,așa copilul nostru va crește intr-un mediu frumos,prietenos și de încredere.Ar fi perfect. "

Voi face toate astea Tae. Chiar vreau să te fac mândru de mine.

💜𝘼 second 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙘𝙚🗻  | 𝙑.Kook♡| finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum