Nerede olduğumu bilmeden koşuyorum. Sadece koşuyorum. Nereye olacağını bilmeden. Sonunda evime vardım. Evimde güvenli hissediyorum. Kapıyı 3-4 kez kitledim.Ben Çağla. 21 yaşındayım. Diş hekimliği okuyorum. Ve bir yandan çalışıyorum. Ailem başka şehirde. Ben üniversiteyi kazanınca buraya geldim. Bir de sevgilim vardı. Ondan ayrılmayı düşündüğüm için tercihimi başka şehre yaptım. Onunla konuşarak bu ilişkiyi sonlandırdım. Beni çok seviyordu ama çok korkutucu biriydi. Sinirlendiği zaman çok korkunç oluyor,etrafındaki herkese zarar veriyordu.Ben de sakin bir hayat istediğim için ayrıldım. Aslında ilk başta onu seviyordum ama son zamanlarda fazlasıyla soğumuştum. Herneyse. Duşa girmeye hazırlandım. Duş almak her zaman beni rahatlatır.Duşumu aldım ve yatağıma yattım. Telefonumu elime aldım ve Instagram'da gezinmeye başladım. O sırada tanımadığım bir numaradan mesaj geldi.
"Seni çok seviyorum bebeğim. Saat de geç oldu.Elindeki telefonu bırakıp yat artık. İyi geceler
Ateş'ten şüpheleniyordum. Size bahsettiğim eski sevgilim oydu. Bazen çalıştığım için eve geceleri geliyordum. Ve takip ediliyordum. Aslında ilk zamanlar saçmaladığımı düşündüm. Ama bir gece birden arkamı döndüm ve siyah kapüşonlu birisi vardı. Yüzünü göremiyordum. Seslendim ama cevap vermedi. Ve uzaklaşmaya başladı. Arkasından biraz koştum ama yetişemedim.
O geceden sonra kuzenim Mete'yi çağırdım. Bir süre bana okul yolunda eşlik etti. Evde de. Bir gün kaşı patlamış gözü morarmış bir halde geldi. Sorduğumda beni kavga ettim diye geçiştirdi. Ve o gün de evden gitti. Artık sadece normal mesajla konuşuyorduk. Herneyse. Peşimde bir sapık olabileceğini düşünmüyorum belki de dalgasına yapmıştır biri. Bugün çok yoruldum. Artık biraz uyuyacağım.Sabah kalktım. Kahvaltımı yaptım ve okul için hazırlanmaya başladım. Telefonuma bir mesaj daha geldi.Yine aynı numaradandı. Mesaj şuydu;
"Günaydın küçüğüm. Kıyafet seçerken düzgün bir şeyler seç de birilerini hastanelik etmek zorunda kalmayayım. Kendine dikkat et. Gerçi ben hep yanında olacağım da neyse. Beni göremeyeceksin boşuna uğraşma. Hadi şimdi hazırlan meleğim."
Mesajı görünce şaşırdım ama bu kişinin Ateş olma ihtimali çok yüksek. O yüzden akşam Ateş'i arayıp soracağım. Gerçi kendisi olsa dahi benim demez ya ama olsun. Yine de bir sorayım.Üstüme adidas eşofman takımımı geçirdim ve altına da adidas spor ayakkabımı. Spor giyinmeyi çok seviyorum elbiseye falan hiç gelemem.Şuan okula gidiyorum. Kulağımda kulaklığım Mor ve Ötesi-Bir Derdim Var çalıyor. Bu şarkıyı gerçekten çok seviyorum. Okulda pek arkadaşım yok. Asel hariç.O da benim gibi diş hekimliği okuyor. Yalnız olmayı sorun etmiyorum. Seviyorum yalnız olmayı.Okula geldim. Asel'i gördüm. Hemen yanına gittim. Biraz konuştuk.Peşimdeki sapığı ona anlatmadım. Çünkü öyle biri olup olmadığından henüz emin değilim. Havadan sudan konuşurken ders başladı.Ve derse odaklandım...
HERKESE MERHABAA BU BENİM İLK HİKAYEM HATALARIM OLABİLİR BUNUN İÇİN ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLİYORUM ACEMİYİM SONUÇTA😊. OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN VE KİTAPLA İLGİLİ BİR İSTEĞİNİZ OLURSA BANA YAZABİLİRSİNİZ🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya
ChickLitAteş köpek gibi Çağla'yı seviyordu. Ama Çağla onu sevmiyor,ondan korkuyordu. Bu zorluklarla dolu bir aşkın hikayesi...