Nihayet okul bitmişti. Küçük bir kafede çalışıyordum. Ama bugün izin günümdü. Zaten okuldan da bir hayli geç çıkmıştım. Karanlık sokaklarda telefonumun feneri ile yürüyordum. Biraz tedirgindim. Korkudan etrafıma bakıp duruyordum. O sırada bir mesaj geldi.
Korkmana gerek yok küçüğüm. Ben hep yanındayım. Şimdi sürekli etrafına bakmayı kes ve evine git. Seni seviyorum.Mesajı okuyunca içime hem bir rahatlık geldi hem de bir korku. Bugün çok yorulmuştum. Bunları düşünecek halim kalmamıştı. Hızlı adımlarla eve gittim. Üstümü değiştirdim. Ve film izlemeye karar verdim. Korku filmlerini severdim. Tabii ki korkardım da.Herneyse... Mısır patlattım ve evdeki tüm ışıkları kapatıp en iyisinden bir korku filmi açtım.Filme o kadar dalmıştım ki çalan kapıyı farketmedim. Kapıya resmen yumruk atıyorlardı. Hemen gittim ve kapıyı açtım. Baştan aşağı simsiyah giyinmiş biri vardı. Tırsmadım desem yalan olur.
-Siz kimsiniz?
Cevap vermedi. Beni inceliyordu. Bundan rahatsız oldum. Bunu anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
-Bensiz korku filmi izlemek ha küçüğüm?
Yüzünü açacaktım ki elimden tutup beni duvara yasladı. Şuan çok yakındın ve ben çok korkuyordum.
-Bırak beni!
O ise beni takmamış dudaklarıma bakıyordu.
-Oldu canım başka bir isteğin?
İnanamıyorum benimle dalga geçiyordu. Ağzımı açıp konuşacakken telefonu çaldı. Ve hemen geleceğini söyledi.
-Bu burda bitmedi güzelim. Benden kurtuluşun yok. Her zerren benim. Sen bana aitsin.
Dedi ve çıktı. Bunlar da neydi böyle. Gerçekten korkuyordum....MERHABA CANLARIM BIRAZ ACEMİYİM O YÜZDEN HATALARIM VARSA BANA YAZABİLİRSİNİZ VE KİTAPLA İLGİLİ BİR İSTEĞİNİZ OLURSA YAZABİLİRSİNİZ. SİZLERİ SEVİYORUM OY VERMEYİ UNUTMAYIN😊💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya
Literatura KobiecaAteş köpek gibi Çağla'yı seviyordu. Ama Çağla onu sevmiyor,ondan korkuyordu. Bu zorluklarla dolu bir aşkın hikayesi...