ATEŞ'TEN
O lanet olası adamın cezasını verip meleğime gitmek üzere yola koyuldum. Az bir süre ayrı kalsak da onu çok özlemiştim...
ÇAĞLA'DAN
Kapının çalma sesiyle bir an irkildim. Bu gelen kesinlikle Ateş'ti. Çünkü kapıyı kıracak gibi çalıyordu. Kapıyı açtım.
Seni ne kadar özlediğimi bilemezsin güzelim deyip bana sıkıca sarıldı. Kemiklerim kırılacaktı resmen.
Dur lütfen boğulacağım. Benden ayrıldı ve içeri girdi. Onunla artık konuşmalıydım.
Ç:Ateş?
A:Efendim güzelim
Ç:Ben seninle bir şey konuşmak istiyorum.
A:Beni sinirlendirecek bir şey değildir umarım.
Ç:Şey... Ben seninle artık görüşmek istemiyorum. Seni sevmiyorum da,hatta nefret ediyorum.
Cesaretime hayran kalmıştım doğrusu. İçimden keşke demeseydim diye geçirdim. Çünkü gözleri öfkeden siyaha dönmüştü. Çok ama çok sinirlenmişti. Korkuyordum hem de fazlasıyla.Birden ayağa kalktı.
A:NE DEMEK LAN SENDEN NEFRET EDIYORUM İLLA SENİ KACIRIP BİR EVE Mİ KAPATMAM GEREKİYOR EĞER ÖYLEYSE HIC KUSKUN OLMASIN ONU DA YAPARIM!SEN BENIMSIN BUNU O AKLINA SOK BENDEN BASKASIYLA OLAMAZSIN. HATTA BAKAMAZSIN BİLE ANLADIN MI LAN BENİ?!
Ç:SENI ISTEMIYORUM DIYORUM NE YÜZSÜZ BISEY CIKTIN SEN DE! SENI SEVMIYORUM VE ASLA SEVMEYECEĞİM DE!
A:Güzelim senin canını yakmak istemedikce neden canını yaktırmaya çalışıyorsun? Benim bir mafya olduğumu unutma. O çok değerli abiciğine ulaşmam fazla zaman almaz.
Dedikleriyle beynimden vurulmuşa döndüm. Ne yani beni abimle mi tehdit ediyordu? Annem ve babamla aram pek iyi değildi ama onları yine de seviyordum. Ama abim... O benim en zor zamanlarımda yanımda olmuştu hep. Onu cok seviyordum ve Ateş bunu bile bile yapıyordu.
Ç:A-abime lütfen bir şey yapma. Ne istiyorsan yaparım.
A:Benimle mutlu olmanı,bana şans vermeni,benden başkasına bakmamanı istiyorum. Benim olmanı istiyorum. Hem bedensel ben ruhen.
Ç:-T-amam yeter ki abime bir şey yapma. İstedikleri yaparım.
A:O zaman geceye hazırlıklı ol güzelim. Önce benim ol ki vücuduna her baktığında beni hatırla.
Bunu itiraz istemeyen otoriter bir sesle söylemişti. Tam bir şey söylemek için ağzımı açtım ki dudaklarıma yapıştı. Şuan çok korkuyordum buna hazır değildim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya
ChickLitAteş köpek gibi Çağla'yı seviyordu. Ama Çağla onu sevmiyor,ondan korkuyordu. Bu zorluklarla dolu bir aşkın hikayesi...