Sabah kalktığımda bugünün cumartesi olduğunu anlayıp rahatladım. Kahvaltımı yaptım ve ders çalışmaya başladım. Tabii aklım bir yandan da dünkü olayda kalmıştı. Ama ders çalışırken hepsini kenara bıraktım.
Derse o kadar dalmıştım ki kapıya birinin kırmak istercesine vurduğunu duyunca korkuyla sıçradım. Ve kapıya doğru gittim. Elime sehpada duran vazoyu almıştım. Kapıyı açınca karşımda sinirinden deliye dönmüş bir Ateş gördüm. Çok korkunç görünüyordu. O an anladım ki beni takip eden,mesaj atan sapık oymuş.
A:NEDEN KAPIYI AÇMADIN MESAJLARIMA CEVAP VERMEDİN!? BASINA BİR ŞEY GELDİ DİYE ÇOK KORKTUM!
Ç:B-ben ders çalışıyordum.Ayrıca sen bana hesap sorma hakkını kendinde nasıl buluyorsun?Biz ayrıldık farkındaysan!
A:AYRILDIK HA ÖYLE Mİ!SEN AYRILDIN KÜÇÜK HANIM BEN DEĞİL!VE BU İŞ BEN BİTTİ DEMEDEN BİTMEZ ANLADIN MI! SENİ ŞU DÜNYADAKİ HER ŞEYDEN ÇOK DAHA FAZLA SEVİYORUM!SEN BENİMSİN!
Ç:Ben bir mal değilim. Gayet özgür bir kadınım. Ve senin de değilim!
A:Görürüz şimdi olup olmadığını.
Dediklerini anlamıştım ki dudağıma yapıştı. Ve beni kucağına aldı. Yatak odasına doğru götürüyordu.
Ç:BIRAK BENİ PİSLİK BIRAK!
A:BANA EMİR VERME! BURADA EMİRLERİ BEN VERİRİM VE ŞUAN BENİM OLACAKSIN!
Ç:Y-YAPMA BUNU LÜTFEN.NE İSTERSEN YAPARIM AMA LÜTFEN BUNU YAPMA
Diyerek ağlamaya başladım. Gerçekten de buna hazır değildim.Hele ki Ateş ile. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Ateş beni yatağa oturttu ve sabır diler gibi yukarı baktı. Çene kasından sinirlendiğini anlayabiliyordum. O...Korkutucu bir adamdı.
A:Tamam güzelim ağlama sana dokunmayacağım. Ama hep yanında olacağım. Seni okula ben getirip götüreceğim.
Ağzımı açıp konuşacakken telefonu çaldı. Ve gitmesi gerektiğini söyledi. Onu sevmiyordum. Sevilecek biri değildi çünkü. Korkunç biriydi....MERHABAALRR YENI BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. BİR ISTEĞİNİZ OLURSA BANA YAZABILIRSINIZ VEYA DERTLEŞMEK ISTERSENIZ DE SIZLERI SEVIYORUM BIR SONRAKI BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE🐥🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya
ChickLitAteş köpek gibi Çağla'yı seviyordu. Ama Çağla onu sevmiyor,ondan korkuyordu. Bu zorluklarla dolu bir aşkın hikayesi...