Katya ve arkadaşlarıyla daha yeni tanışmıştım ama hepsiyle de çok iyi anlaşmıştım işin iyi tarafı onlarda benim gibi Tom'dan hoşlanmıyorlardı ve tavırlarının sahte olduğunu düşünüyorlardı ve çok haklıydılar Tom'un şuan zekasından başka herşeyi sahteydi.
Birden birisinin beni izlediği hissine kapıldım ve etrafıma baktığım da yanılmadığımı anladım bir çift mavi göz beni izliyordu ve bu gözlerin sahibi Tom Riddle'dan başkası değildi.
Kısa bir süreliğine gözlerimiz birbirini buldu fakat ben rahatsız olmuştum gözlerimi gözlerinden çektim ve arkadaşlarımla sohbet ettim.
Sırada ki dersimiz biçim değiştirmeydi ve ben çok heyecanlıydım çünkü bu dersi profesör Dumbledore veriyor du ve ben daha önce hiç profesör Dumbledore'un dersine girmemiştim muhtemelen çok eğlenceli olucaktı ama bu dersin tek bir kötü yanı vardı o da yine Slytherin'lilerle giricek olmamız dı.
Biçim değiştirme sınıfına Katya ve arkadaşlarıyla birlikte gelmiştim ve arkalı önlü oturmuştuk tabi ki ben Katya ile yan yana oturmuştum tam biz yerleşmiştik ki keyfimi kaçıran şahıs yani Riddle sınafa geldi ve en arka da bir sıraya oturdu. Harika şimdi bütün ders beni gözetleyebilicekti. Profesör Dumbledore gelmeden yine bütün Slytherin'li kızlar Tom'un başına toplanmıştı gözümü devirip Katya ile konuşmaya başladım sonra merakımdan ona "şu Slytherin'li kızlar hep böyle mi" diye sordum o da "evt malesef ki hep böyleler ama merak etme yakın da alışırsın" dedi.
Birden kapı açıldı ve profesör Dumbledore içeri girdi Dumbledore'un genç halini görünce heyecanım daha da arttı nedense ama bunu kimseye belli etmedim.
Profesör Dumbledore"bugün ki dersimiz de Ducklifors ve Duro büyülerini işleyeceğiz bana bu büyülerin ne işe yaradığını söyleyebilicek birileri var mı" dedi ve o insanın içini okuyabilen bakışlarını sınıfa döndürdü hemen parmak kaldırmıştım ama benle aynı anda başka biri daha parmak kaldırıyordu ve bu kişi tabiki de bay sinir bozucuydu şuan bizden başka parmak kaldıran yoktu sınıfta bunun üzerine profesör Dumbledore" sanırım sadece iki kişi bu büyülerin ne olduğunu biliyor o halde şöyle yapalım bir büyüyü bay Riddle siz söyleyin bir büyüyü de miss Granger siz söyleyin" dedi Tom da ben de aynı anda "peki profesör" demiştik tabi bu sözden sonra o sırıttı bense suratımı astım bir şeyleri onunla yapma düşüncesi bile sinirimi bozuyordu sonuçta bize yaptıklarını asla unutamazdım ve unutmayacaktım da gerçi şuan Tom Riddle'dı Lord Voldemort değil ama geleçekte Voldemort olucaktı belki de beni ondan uzak tutan tek şey geleceğini bilmem di.
Profesör Dumbledore" Tom senin için de sakıncası yoksa ilk miss Granger cevap verebilir mi" dedi Tom da hemen sahte kibarlık maskesini takınma da gecikmedi "hayır efendim ilk başta miss Granger'ın cevaplamasın da benim için bir sakınca yok" dedi bunun üzerine profesör Dumbledore bana döndü ve konuşmamı beklediğini gösteren bir yüz ifadesi takın dı ben de tabi ki bunu anladım ve Ducklifors'un ne işe yaradığını açıklamak için söze başladım
"Ducklifors büyüsü bir yaratığı ördeğe çevirmemize yarar ve yaratığın karşısında bize büyük bir avantaj sağlamış olur böylelikle yaratığı yenmemiz de kolaylaşır" dedim bunun üzerine profesör Dumbledore"tebrikler miss Granger bu güzel cevap için Gryffindor a 10 puan veriyorum" dedi ve Gryffindor'lular dan sevinç çığlıkları ve alkış sesleri çıkmaya başladı ama profesör Dumbledore onları durdurdu.
Sonra Tom'a döndü ve konuşmasını beklediğini belirten yüz ifadesini ona da takındı bunu anlayan Tom da konuşmaya başladı "Duro büyüsü cisimleri taşa çevirmeye yarayan bir büyüdür" dedi büyüyü küçümsediğini ses tonundan ve yüz ifadesinden anlamıştım. Sonra Slytherin'li kızlar hiç vakit kaybetmeden onu alkışlamaya başladılar ama bu çok uzun sürmedi çünkü profesör Dumbledore onları da durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomionie/Geçmişin Gölgesinde
Fiksi PenggemarHermione yanlışlıkla zamanda yolculuk yaparak geçmişe gider ve geleceğini değiştirmek istediği Tom Marvolo Riddle'a aşık olur