𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓱𝓲𝓽𝓮
Bυ ԋιƙαყҽԃҽ 4 ɠҽɳç ƙıȥıɳ ԋαყαƚıɳı Ⴆιɾ ɠҽƈҽԃҽ ɱαԋʋҽԃιşιɳҽ şαԋιƚ σʅαƈαƙʂıɳıȥ.
Rose, Jennie, Lisa ve Jisoo aileleri kötü işler yapsada kızları onların tam tersi şekilde çok çalışkan ve her çocuğa örnek gösterilen kişilerdi. Aileleri uyuşturucu kaçakçılığı yapan kötü ancak kızlarına karşı hiç bir kötülüğü olmayan insanlardı.
Kim inanır değil mi? Herkese kötü davranıp kızlarına hayatlarını adamaları inanılacak şey değildi. Ama böyledi kızları onların tek tehtidiydi.
Kızları o kadar çalışkandı ki ülke içi sınavlarda birinciliği paylaşan kızlardı onlar. Ancak her mükemmel şey bir gün bozulur.
Kızlar aylardır çalıştıkları sınavları bitirmiş ve bir gece yan yana kalmak istemişlerdi. Lisa her zaman uyuşturucunun nasıl bişey olduğunu, insanların neden içtiğini sorgulardı.
O gece Jennie içmeye başlayınca kızlarda onunla beraber içmişti.
Kızların hiç biri kendinde değildi. Lisa evde geziniyordu Jisoo'nun anne ve babasının eşyaları koyduğu odaya girdi ve kızları çağırdı...Kızlar o kadar kötü durumdaydı ki sokağa çıkmış deli gibi bağırıyor, geçen her insana laf atıyorlardı. Kızlar deniz kenarına geldiklerinin farkında bile değillerdi ama yan yana oturdular.
O sırada yaklaşan adamı Rose fark etmiş ancak umursamamıştı.Adam yanlarına geldiklerinde Jennie adama "Gel geeeel yan- otur" Demişti adam oturmuş "Kızlar size zarar vermeyeceğim ama size bir teklifim var" Dedi Lisa "Ne teklifi beeeeeeğ" Demişti "Kızlar başka bir okula gitmek ister misiniz? O okula çok çalışarak gelmeye çalışıyorlar sizin isminizi duydum sizde gelmek ister misiniz? " Dedi kızlar hemen onaylamışlardı. Adam çıkardığı kutuyu açtı ve "Şimdi sizi uyutalım ki sabah uyanın" Dedi ve şırıngıya çektiği ilaçla kızları uyuttu.
"İyi geceler kızlar." Dedi ve uzaktaki adamlarına işaret etti ve kızları siyah büyük arabaya alıp uzaklaştılar.
• • •
Yeni kurgu! Bu kurgu biraz daha farklı yapmayı planlıyorum. Umarım seversiniz C3Etiket atarsanız sevinirim.
Bu ilk bölüm ama şuanki düşünceleriniz neler?
𝓡𝓸𝓼𝓮𝓴𝓸𝓸𝓴𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭
𝓘𝓰 : 𝓙𝓴𝓦𝓸𝓻𝓵𝓭𝓡𝓸𝓼𝓮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bʅαƈƙ Wԋιƚҽ™ʝʝƙ∆ρƈყ
FanfictionBυ ԋιƙαყҽԃҽ 4 ɠҽɳç ƙıȥıɳ ԋαყαƚıɳı Ⴆιɾ ɠҽƈҽԃҽ ɱαԋʋҽԃιşιɳҽ şαԋιƚ σʅαƈαƙʂıɳıȥ. Pazartesiyi bekle civciv, kara kediye dönüceksin kucağımda.