𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓱𝓲𝓽𝓮
Jungkook her ne olduysa anlamıştı ve mırıldanarak küfür savurdu ve yere çöküp elleriyle suratını kavrayıp "Rosé bana bak! Beni dinle tamam mı sakin ol dinleme onu(!) " Dedi sertçe Rosé ona bakmaya başladıktan birkaç dakika sonra kendine gelmişti.
Jungkook'un ellerini ittirdi "Teşekkürler Jungkook. "dedi ifadesiz bir şekilde ve yanımızdan geçip gitti Jennie ve Lisa peşinden koşarken ben öylece duruyordum. Jungkook birden bağırarak çocuğun boğazına yapıştığında gözünün kimseyi görmediğini fark ettim. Jin ve Taehyung deli gibi tutmaya çalışıyorlardı ama Jungkook zerre kıpırdamıyordu.
Jin'in yerine Jimin geçtiğinde Jin elini belime atıp beni uzaklaştırmaya çalıştı "Hadi gidelim Jisoo. " Dedi salakça gülümserken arkamızdaki çocuğun bağırışını duydum "Jun-Jungkook... " Dedi Jungkook onu duymuyordu ama "Bir daha sakın benim olana elini sürmeye kalkma! " Diye bağırışları beni delirtiyordu dünden beri uykumun arasında yan odadan biri bağırıyor ya da çığlık atıyordu ancak kızlara sorduğumda hiç biri duymamış oluyordu ve şizofren olduğumu düşünüyordum bu da beni delirtiyordu.
Jin ile arka bahçeye geldiğimizde onunla bir samimiyetimiz olduğunu düşünerek kollarımı ona sardım ve ağlamaya başladım. Bir süre sonra kollarını hissettiğimde daha çok ağlamaya başlamıştım. "Jisoo... " Dedi sessizce "Sakın çıkmaya kalkma... " Dedi ve beni duvarla arasına aldığında nolduğunu anlamamıştım tamam pazartesi günü bu kadar yaklaşmıştık ama şuan çok garip olmuştu.
"Sinirlenir misin bilmiyorum ama özür dilerim. " Dedi "Niy-" lafımı kesmiş dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Şoka girmiş gibi duruyordum ama bir sorun olduğunu fark ettim ve gözlerimi kapatıp bekledim. O beni kendi kendine öperken ben karşılık vermemeye gayret gösteriyordum. Ayrıldı ve fısıldadı "Karşılık ver Jisoo inanmıyor. " Dedi ve tekrar yaklaştı ve öpmeye başladığında bende karşılık vermeye başladım.
Bir kaç dakika sonra ayrıldı ve uzaklaştı. Gözlerimi açtım ve ona baktım dudakları pembeydi burdan anlıyordum ki rujum bozulmuştu ve onun dudaklarınıda boyamıştı. Gözlerimi kaçırdım "Jin dudağın... " Dedim gülüşünü duyduğumda ona baktım"Yakışmamış mı? " dedi dudağını gülerek silerken.
Göz devirdim "Yo pembe pembe gezseydin güzeldin. " Dedim "Ah biliyorum Jisoo sağol yakışıklığımın övülmesine alışsamda hala seviyorum. " Dedi.
Rosé
"Mal herif!" Diye bağırdım tekrar çünkü Jisoo unnie gelmiş olanları anlatmıştı "Benim olan ne ya! " dedim benim olana el sürme demiş delireceğim. Hızlıca yerimden kalktım ve onların yurduna gitmeye başladım Jennie peşimden koşarken "Rosié dur! " dedi ama durmadan kendi yurdumuzdan çıktım.
Onların yurduna girdiğimde onların olduğu yere gitmeye başladım. Kapının önüne geldim ve kapıya normal bi şekilde vurdum bu sırada yanıma Jennie gelmişti. Jimin kapıyı üstü çıplak bir şekilde açtı ve asla rahatsız olmadan"Hoşgeldiniz kızlar da? Niye geldiniz? " Dedi onu ittirip içeri girdim bu sırada "Jennie gel içeri. " Dedi Jimin ama ben Jungkook'u arıyordum şuan.
Kapanan duvarların kapalı olduğunu gördüm ve açtığımda sadece altında şort olan bir Jungkook beklemiyodum evet. Saçlarıda ıslaktı büyük ihtimalle duştan çıkmıştı aman her neyse. "Evet? " dedi elindeki havluyla saçlarını kurularken "Jungkook sana şunu sorucam neden benim olana dokunma diyosun! Ben senin falan değilim! O aptal kafana sok bunu! " Dedim ve beklemeye başladım. Birden durdu ve bana baktı "Benimsin ve benim olan bir şeye dokunulmasını sevmem. " Dedi ve saçlarını kurulamaya devam etti.
"Jungkook şizofren falan mısın!? " Dediğimde Jimin odaya girdi "Jungkook odadan çıkın lan hadi " Dedi arkasında Jennie vardı "Jungkook odadan çıktığında bende peşinden çıktım " Hah! Birde çocuğu dövmeler falan kendine gel Jungkook ben senin değilim! " dedim kapının kapanma sesiyle Jimin'in "Siktir et onları. Biz işimize bakalım." Dediğini duydum Jennie ile işler yolundaydı sanırım. "Şizofren değilim sen benimsin ama kabullenmiyosun ve o çocuğu öldürdüğümü bilmiyosun galiba. " Dedi gülerek "Naptın Jungkook! Senin mal kafan yüzünden öylesine birini mi öldürdün!? " diye bağırdım.
"Son kez söylüyorum Rosié. Sen benimsin(!) ve ben benim olana dokunulmasını(!) sevmem.(!)" dedi ve kendini arkasındaki yatağa atıp "Yatmak istersen yat. " Dedi "Hayır." Dedim "Oturmak ister misin? " Dedi "Hayır Jungkook buraya oturmaya gelmedim. " Dedim gülmeye başladı "Hayır kucağımdan bahsetmiştim. " Dedi ve kollarından yardım alarak oturur hale geldi. "İyicene saçmalamaya başladın sen gidiyorum " Dedim beni belimden tutup kucağına çekip kendine bastırdığında "Bebeğim kucağımda oturmanı istiyorum. " Dedi ayağa kalmaya çalıştım ama belimden tutup geri getiriyordu.
"Jungkook rahat bırak beni. " Dedim kendini yatağa atarken kollarını yanına bıraktı. Kucağından kalktım ve yurttan çıktım. Mal hala aklı sapıklıktaydı. Kızların yanıns geldiğimde "Jennie nerde? " dedi Lisa "Jimin'le." dedim "Niye orda bıraktın kızım alsaydın ya onu. " Dedi Jisoo unnie "Unnie Jimin'le odaya girdiler anladın mı? " Dedim ikiside "Ne! " Diye bağırırken "Ben uyuyacağım lütfen kızlar sessiz olun. " Dedim ve üstümü değiştirip uyudum.
Jennie
Ertesi günDün Jimin ile bişeyler yaşamıştık açıkçası pişman olmamıştım sadece bi ara Jungkook'un odaya dalması yüzünden utancımdan yerin dibine girdim ama Jungkook beni görmedi bile. Kapıyı kapatırken"Jennie Rosé'ye söyle benden kaçmasın. " Dedi ve gitti.
"Jennie! " Diye bağıran Lisa'yı daha yeni fark ediyodum. "Hm? Efendim? " dedim "Ne düşünüyorsun bu kadar... Her neyse Jimin seni izliyo. " Dedi baktığı yere kafamı çevirdiğimde Jimin beni güründe piç gibi sırıtıp göz kırptı. Tekrar Lisa'ya döndüğümde başka bir masaya geçmiş Tae ile konuşuyolardı... Ne zamandan beri konuşma eylemi dipdibe yapılmaya başlanmıştı?
M̶̶̶r̶̶b̶̶l̶̶r̶̶ i̶f̶e̶n̶d̶i̶m̶
Alın size yb tehtidler aldım :( LDJŞDEKDŞFKDŞFJFŞEJE
NEYSE YORUM YAPIN PLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bʅαƈƙ Wԋιƚҽ™ʝʝƙ∆ρƈყ
FanficBυ ԋιƙαყҽԃҽ 4 ɠҽɳç ƙıȥıɳ ԋαყαƚıɳı Ⴆιɾ ɠҽƈҽԃҽ ɱαԋʋҽԃιşιɳҽ şαԋιƚ σʅαƈαƙʂıɳıȥ. Pazartesiyi bekle civciv, kara kediye dönüceksin kucağımda.