†3†

253 17 5
                                    

𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓱𝓲𝓽𝓮

Hi babys bol yorum yapın lütfen.
❤İyi okumalar❤

"Jungkook~" dedim kendimden geçmiştim ancak daha yeni kendime geliyordum ve Jungkook'un kucağında olmam beni biraz germişti. "Çok iyiydin Rosé. " Dedi sarhoş olmuş gibi konuşuyordu "Beni baştan çıkaran ilk kızsın kedicik. " derken boynumu öpmesiyle huylanmış ve hafiften boynumu oynatmıştım. Kafasını çektiğinde dudağının üstü ve etrafının sürdüğüm kırmızı ruj olduğunu gördüm istemsizce gülümsemiştim.

Çenemden tutup tekrar dudaklarıma değen dudaklarını hissettiğimde garip olmuştum. Sanki senelerdir öpemediğim sevgilim gelmişti ve öpüyordum. Kapı tıklatıldığında tam geri çekilicekken alt dudağımı ısırıp kendine geri çekti canımın acıdığına dair hafifçe acı ama boğuk bir inleme çıktı. Garipti bu olanlar hemde çok. Kendime tamamen geldiğimde ne halde olduğumuzu fark ettim çıplak bi şekilde Jungkook'un kucağında oturmuş kendimde değil bi şekilde ne yaptığımı asla hatırlamıyordum.

İşte şu saçma özellik kızlar bir erkeği baştan çıkartırken kendini kaybediyor, sarhoş olmuş gibi oluyordu. Çok saçmaydı. Büyük ihtimalle şu ilk gelen çocuğun dediği gibi ilişkiyede girmiştim ama bundan emin değildim. İstemiyordum da.

Odadan çıktığımda kapıda tanımadığım bir kız boynumdan tutup duvara vurup boğazımı sıktığında nefesim kesilmişti. Hızlı bi şekilde kızdan kurtulup bu sefer ben onu duvara vurmuştum. "B-bırak!" Diye bağırdığında birinin beni çekişiyle kızın boğazını bıraktım. Kız aynı anda hem ağlıyorsun hemde öksürüyordu. Yalancıydı kızın boğazını sıkmamıştım sadece duvara vurmuştum.

Arkamı dönmemle karşımda duran Jungkook'la kısa bir süre bakışıp kızın bişeyler demesiyle ona döndüm. "N-Nefesimi kesti J-Jungkook bana saldırdı! " Diye bağırdığında "NE! KAPIDAN ÇIKTIĞIMDA GİBİ BOĞAZIMA YAPIŞIP SIKTIN OLANLARA BAKILIRSA KESİNLİKLE SANA SALDIRDIM EVET! " diye istemsizce bağırmıştım "J-Jungkook ona inanma ben senin flörtünüm oysa bi insan. " Dedi.

Hızlıca Jungkook'a dönmüştüm flörtü varken benimle yatması normal miydi? Ve ona mı inanıcaktı? "Bak Nayeon amacın ne bilmiyorum ama sevgilimi rahat bıraksan iyi edersin yoksa gözünün yaşına bakmam alırım canını(!) " Dediğinde Nayeon "Yalan söylüyorsun Jungkook!bu kızla yatıo eğlendin sadece! " Diye bağırdığında koridorun ne kadar kalabalık olduğunu fark etmiştim. "Beni dinleyin bu kız benim sevgilim dokunana kıymam! " diye bağıran Jungkook'u umursamayıp bütün takıntılıları yalan söylüyor demeye başlamıştı.

Bu kızdan ve diğerlerinden kurtulmamızın tek bi şekli vardı o da bu kalabalık koridorda kendimizi ispatlıyabilmekti. Hızlıca Jungkook'a dönüp yakasından kendime çektiğimde anlamış ve dudaklarımızı birleştirmiş belimden tutup kendine daha da çekmişti. Jungkook'un bende bıraktığı hissi ve bu kadar cesur olan beni anlamladıramıyordum.

Belki 1 ya da 2 dakika boyunca durmadan öpmüştük birbirimizi, sorun şuydu ki biz ne sevgiliydik ne de birbirini seven iki insan. Ayrıldığımızda dudağının kenarındaki ruju gördüm ve baş parmağımı götürüp sildim. Bu kadar cesaret bana nerden geliyordu! Tanrım delirmek üzereydim!

Elimin arasına sıcak eli karıştığına vücudumdaki kan dolaşımının ve kalbimin hızlandığını hissetmiştim. Beni peşinden sürükliyerek okul kapısından çıkıp yurtlarımızın olduğu yere gitmeye başlamıştık. Yurt kapılarının önünde durduğumda arkasını döndü "Noldu? " dedi "E odama gidecektim. " Dedim "Yoo benim odama geliyosun. " Dediğinde  "Erkekler ve kızlar aynı yurtta kalamaz Jungkook. " dedim "Rosié, bebeğim o kurallar yıkılmak için vardır ve ben seni yatağımda hissetmek istiyorum. " Dediğinde gözlerimi büyülterek ona bakıyordum "Anlatabildim mi bebeğim." Dediğinde kafamı sallamıştım ancak onunla bu kadar yakın olmam mantıklı değildi herkes onun korkutucu olduğunu söylüyordu ama o beni yanından eksik etmiyordu.

Bʅαƈƙ Wԋιƚҽ™ʝʝƙ∆ρƈყHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin