Oy sayıları çok düşmüş lütfen şu ihtiyar yazarı mutlu edin ve oy vermeden geçmeyin
İyi okumalar :,) ~
Çok heyecanlıydım. İnanılmaz derecede heyecanlıydım. Bugün hayatım değişebilirdi. Emeklerimin karşılığını sonunda alabilirdim. Bir şarkıcı olarak tanıtılabilirdim. Kendi albümüm olabilirdi. ÇOK FAZLA ŞEY OLABİLİRDİ!
Makyajım yapılırken aynada kendimi inceliyordum ve ihtimalleri düşünüyordum.
Kazanamama olasılığım da vardı. Bir ay öncesinde böyle bir olasılık yoktu fakat yapılan haberler yüzünden destekçilerimin bazılarını kaybetmiştim. Bu yüzden gecenin sonunda ne olacağını hiç bilmiyordum ve gerilme nedenim buydu.
Eskisi gibi kazanacağıma emin olsaydım bu kadar gerilmezdim. Ama deli karakterim bile şu an beni desteklemiyor ve güldüremiyordu.
Yarışmayı kazanmak istiyordum. Bunu çok ama çok istiyordum. Öncesinde ünlü bir şarkıcı olup tanınmak için istiyordum fakat artık yeni bir nedenim daha vardı.
Yarışmayı kazanıp Taehyung'u mutlu etmek istiyordum. Tüm samimiyetimi hissetsin istiyordum.
Canlı yayında gözlerinin içine bakarak benim için anlamlı olan o şarkıyı söylerken notalarla sevdiğimi aktarmak istiyordum. Tüm dünyaya kendi yolumla haykırmak istiyordum.
Kısacası kaybetmeyi hiç ama hiç istemiyordum.
Makyajımın son dokunuşları da yapılınca aynada kendimi süzdüm. Fena gözüküyordum. Uzun saçlı olmanın avantajı onu sahnede ıslak bir modelle kullanabilmek ve seksi görünmekti.
Kendime yükselmiştim resmen.
Telefonumun yanıp sönen ışığına dayanamadım ve bakışlarımı aynadan çekip telefonuma çevirdim.
Salak arkadaşlarım grupta coşuyorlardı. Yine benden daha heyecanlılardı. Israrla gelmek istediklerini söylemişlerdi ve yine gelmişlerdi. Bu sefer abartıp akrabalarını da getirtmeye çalışmışlardı ama onları kibarlıkla(!) reddetmiştim. Çünkü ben bile kendi akrabalarımı çağırmamıştım. Sadece minik ailem geliyordu.
Üstünkörü mesajlara baktım ve geçen programda çekilen Jaehyun'un ifşalarını gördüm. Ne zaman Jaehyun bir şey yazsa bunu atıyorlardı.
Hatta Eunwoo biraz daha abartmış Jaehyun'un evine bir sürü bu fotoğrafın olduğu bir çelenk göndermişti. Jaehyun da karşılık olarak iki sayfa küfür yazmıştı. Madem para verip hediye göndereceksin düzgün bir şey gönder piç ben şimdi bunu nereme sokacağım başlıklı küfürler..
Salaklardı ama seviyordum onları. Başından beri desteklerini eksik etmiyorlardı. Dalga geçiyor desteklemiyormuş gibi gözüküyorlardı hatta Yugyeom her seferinde benden nefret ettiğini söylüyordu fakat gizlice benim için o kadar güzel şeyler yapıyorlardı ki ağzım açık kalıyordu. Onlar benim için büyük bir şanstı.
Ve bugün benim için önemli bir gün olduğundan duygusallaşmıştım hayatım gözümün önünden geçiyordu.
Bekleme odasının kapısı tıklatılınca kapıya döndüm ve içeriye gülümseyerek giren Taehyung'a bakıp iç geçirdim.
Yine nefes kesici olmuştu. Adamın en özensiz hali bile ayaklarımı yerden kesiyordu ve şu anda karşımda en seksi haliyle duruyordu. Bu acımasızlıktı. Sanırım hayatımın geri kalanında da Taehyung neden bu kadar yakışıklı diye düşünüp yakınmaya devam edecektim.
Yanımdaki çalışanlara tek tek selam verdi ve gülümsedi. Sonrasında arkama geçip omuzlarımdan tuttu ve aynadan göz göze geldik.
"Ee benim en değerli yarışmacım nasılmış?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow | Taekook ✓
Fanficktaehyung: hey, jeon jeongguk! ben yeni koçun kim taehyung birlikte zirveye çıkalım! jeonkook: hangi anlamda zirve bay kim? 《08.09.2019-17.06.2020》