Evet geldik finalee.
Ağlamayın ağlamayın beni de ağlatacaksınız zaten duygusal bir topum şu an :,)
(Bölüm sonu notunu okuyup oylamayı sakın unutamayın güzellerim)
O zamaaan son kez... iyi okumalaar~
*Part 1*
Yüzümden silemediğim gülüş ile birlikte yastığa sarılıp yüz üstü döndüm.
Gözlerimi henüz açmamıştım. Belki de sevgilimle ilk defa harika bir gece geçirdiğimden dolayı nazlanmak istiyordum ama içim içime sığmıyordu.
Şu an ben burdayım diyen sızı bile keyfimi kaçıramazdı. Muhtemelen tüm gün bana kendini hatırlatacaktı.
Çünkü sevgilim oğluşunun ne kadar büyük olduğunu en yakından en güzel şekilde göstermişti. Bana da itiraz etmem için hiçbir sebep bırakmamıştı. Ama bu konuda yenilmiş olmamdan en ufak bir üzüntü duymuyordum.
ÇÜNKÜ TANRIM... DÜN GECE HARİKAYDI!!!
Sarıldığım yastığı ısırıp çığlık atmak istiyordum.
Programı kazanmıştım. Zengindim. Belirli bir ünüm vardı ve şarkıcı olma yolundaki en önemli adımlardan birini atmıştım.
Ama en önemlisi seksi bir sevgilim vardı ve onunla sonunda sevişmiştim. Bunu başarmıştım. Program sona ermiş bizi oyalayacak bir prova kalmamıştı.
İlk olarak ona söylediğim şarkıdan dolayı beni saatlerce narin bir şekilde sevmişti. Fakat sonra ona hazır olduğumu göstermiş işleri biraz hızlandırmak istemiştim. Başarmıştım da.
Kim kucağında oturup yaramazlık yapan bir Jeon Jungkook'a karşı koyabilirdi ki?
Kaplanım yatakta vahşileşmişti ve tüm marifetini göstermişti, bir kez daha böyle bir adamı karşıma çıkardığı için Tanrıya en içten teşekkürlerimi sunmuştum.
Alt dudağımı ısırmış gecenin ayrıntılarını düşünürken duyduğum ses ile birlikte gülümsedim. Fakat algılarım açıldığında duyduğum farkındalık ile hızla gözlerimi açtım.
"Günaydın sevgilim, güzel uyudun mu?"
Duyduğum cümleyle anlamaz bir şekilde ona bakıyordum.
Ne?
"Hayatımm. Hu huuu? Niye şaşkın şaşkın bakıyorsun?"
Tek elini gözümün önünde salladı ve ben şoktan çıkıp öne atılıp yüzüne sert bir tokat attım.
Gözlerini kocaman açıp tek elini vurduğum yere götürdü.
"Bebeğim manyak mısın niye vurdun şimdi?"
Tekrardan konuşması ile yüzümü buruşturarak yatakta geriye gittim ve bağırarak konuştum.
"JAEHYUN SEN NE YAPIYORSUN BURADA ASIL SEN MANYAK MISIN?"
Şaşkınca yüzüme baktı.
"Ne demek ne yapıyorsun? Sevgilimi uyandırıyorum?"
Konuşmasını böldüm ve tekrardan bağırdım.
"NE SEVGİLİMİ BE! HOŞT!!"
Anlamaz bir şekilde yanıma yaklaşmaya çalıştı.
"Aşkım asıl sen manyak mısın? Sevgiliz ya iki senedir? Hatta bir ay önce de nişanlandık?"
Aptal aptal konuşması ile birkaç saniyeliğine gözlerimi etrafta gezdirdim.
Dün gece geldiğimiz Taehyung'un odasında değildik? Farklı bir odadaydım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow | Taekook ✓
Fiksi Penggemarktaehyung: hey, jeon jeongguk! ben yeni koçun kim taehyung birlikte zirveye çıkalım! jeonkook: hangi anlamda zirve bay kim? 《08.09.2019-17.06.2020》