11

250 17 10
                                    


Oylarınızı bekliyorum..♥️

Yorumlarınız benim için çok değerli

İyi okumalar..



|Odalarda durumlar|


Reika ve Erika

Reika odada makyajını çıkarmaya çalışırken aynadan göz ucuyla Erika'ya baktı. Bacaklarını birbirine çekmiş sarılırken camdan bakıyordu. Ay ışığı pencereden sızarken gözlerindeki parıltı ile birlikte camda nefesinin bıraktığı buhara parmağıyla birşeyler çiziyordu. Reika bu sefer dikkatini tamamen Erika'ya verirken cama çizdiği şeyi görmeye çalışıyordu. Erika odaklanmış bir şekilde cama çizdiği şekile bakıp elini tekrar bacaklarına dolarken bu sefer yere bakıyordu. Reika yanına gidip "Buda nedir?" Diye sordu. Erika gözlerini kırpıştırıp camdaki desene baktığında "bilmiyorum" dedi iç çekerek "bir anda çizmeye başladım ne olduğunu bilmiyorum." Reika eline bir defter alıp şekili deftere çizerken "bu bir işaret olabilir" dedi çizdiği resimi Erika'ya gösterip. "Bu şekil sana tanıdık geliyor mu? Veya birşeye benzetebiliyor musun?" Dedi Reika. Erika resme iyice odaklandığın da şeklin yırtıcı bir hayvana benzediğini gördü. Ama tam tanımlayamadığı bu şey herneyse bu bir işaret olabilirdi.



Auto ve Shou

Auto yatağında kıpraşırken çoktan gözlerini yummuş olan Shou'ya dönüp onu baştan aşağı süzmeye başladı. Shou'yu izlerken yanakları kızarıyor ve kendi kendine 'olm sapık mısın' diyordu içinden. Shou'nun her verdiği nefes ile saçları haraket ederken bedenini yorgana iyice sarmış sıkı sıkı sarılıyordu. Auto rüyasında ne gördüğünü merak ederken kendi olduğunu bilseydi vücudunun her köşesine kadar alev alabilirdi. Auto soğuk ellerini kızarmış yanaklarına dokundururken bunun işe yaramayacağını anlayınca ayağa kalkıp lavoboya adımladı. Yüzüne soğuk suyu çarparken saçlarından akan damlalar üstüne düşüyordu. Arkadan lavobonun kapısı açılırken o tarafa döndü. Yüzü ıslak bir şekilde kapıya bakarken uykulu bir şekilde gelen Shou'yu gördü. Ama Auto'yu pek farketmiş gibi değildi. Shou tuvalete doğru adımlarken gözleri yarı kapanık bir şekilde yürüyordu. Auto iliklerine kadar titreyip klozete giden Shou'yu görünce hızlıca arkasını döndü. Kendini sorguluyordu 'çıksana' diyordu kendi kendine ama ayakları kapıyı bulamıyordu sanki. Arkasını dönmüş donuk bir şekilde dururken Shou ellerini yıkayıp oradan çıktı. Auto kapının kapanmasıyla yutkunurken ıslak yüzünü saran alevler yüzünü kurutmuştu.


Kota ve Ouzou

"Daha demin ne gördüğüme inanamayacaksın"

Kota umursamaz bir şekilde Ouzou'ya bakarken "ne gördün yine acaba?" Dedi.

"Şu yeni gelenler var ya hani Erika'nın arkadaşları"

"Eeee?" Dedi Kota tişörtünü giyerken.

"Bunlar sanırım sevgili"

Kota şaşkınca tişörtünün eteklerini indirirken Ouzou'ya dönüp "Ne?" Dedi şaşkınlığın yarattığı etkiyle.

Ouzou sırıtıp "daha demin mutfağa giderken gördüm onları pis işlerini tuvalette yapmasalar bari" dedi dudak büzerek.

Kota yatağına geçerken yastığını sertçe Ouzou'nun suratına fırlatıp "boş boş konuşma!" Dedi. Ouzou yumuşacık yastığın yüzünde tokat etkisi bırakması ile afallarken Kota'ya dönüp "Oğlum elin ne kadar ağırmış ya" dedi ellerini yanaklarına dokundururken.

Kota sinirle "Kes sesini" dedi ve yatağına uzanıp nefes verdi.

Ouzou Kota'ya garip gözlerle bakarken "İyi de sanane bundan Kota"

Kota göz devirip "Asıl sanane bundan Ouzou" dedi gece lambasını kaparken oda karanlığa gömüldü ve sessizleşirken yan odadan gülücük sesleri geliyordu.


Ryuji ve Tagi

"Yaa Tagi hayır" diyordu Ryuji yalvaran gözlerle.

Tagi göz devirerek "Az dur be sakin ol"

Ryuji nefes vererek "Hayır istemiyorum" dedi.

Tagi iyicene dibine girererken elindeki kaşığı Ryuji'nin ağzına tıkayıp "İç şunu" dedi. "Saatlerdir öksürüyorsun ve artık uyumak istiyorum" dedi sakin kalmaya çalışarak.

Ryuji hayal kırıklığı ile "Bende beni düşündüğünü sanmıştım"

Tagi göz devirirken "Tabikide seni düşünüyorum aptal" dedi ilacı kenara bırakıp yatağına uzanırken.

Ryuji ilacın ağzında bıraktığı acı tad ile yüzünü buruştururken "Beni ne kadar düşünüyorsun" dedi güçle sırıtırken.

Tagi yüzünü ona dönerken "Neden bunu merak ediyorsun ki?" Diye sordu.

Ryuji elini ensesine atıp "Neyse ya boşver" diyip Tagi'ye arkasını dönerken Tagi'nin nefes veriş sesini duydu ardından.

"Ben.." dedi Ryuji'nin kıpraşmasıyla gülümserken "Ben seni gerçekten  düşünüyorum seni tanıyalı birkaç gün olmasına rağmen sanki aylardır birbirimizi tanıyormuşuz gibi."

Ryuji duydukları ile şaşkınlığa uğrarken gülümsemesini bastıramayıp sesli bir şekilde kıkırdarken Tagi ise "Neden güldün?" Dedi merakla. Ryuji yüzünü ona çevirip kızaran yanakları ile "Nedense bu çok hoşuma gitti" dedi. Birbirlerine içtenlikle bakarken odaya Ouzou'nun dalmasıyla garip bir şekilde Ouzou'ya bakıyorlardı.

Ryuji gözlerini büyülterek Ouzou'ya bakarken Ouzou yanına gelip "Bana yardım etmelisin" dedi yalvaran gözlerle.

Ryuji garip bir yüz ifadesiyle Ouzou'ya bakarken "İyide az daha kapıyı kırıyordun kardeşim biraz sakin ol" dedi.

Ouzou Ryuji'nin yanaklarına tutup yüzüne yaklaştırırken "ne olur bana yardım et" diye yalvarıyordu. Ryuji Ouzou'nun ellerini zorla yanaklarından ayırırken "Ne oldu?" Dedi. Ouzou Tagi'ye bakarken Tagi yerinden kalkıp "Siz konuşun" dedi ve odadan hızla çıktı.

Ouzou kapının kapanmasıyla Ryuji'ye dönerken fısıltıyla "Sanırım ben Erika'dan hoşlanıyorum" dedi gözleri ellerine kayarken "Yine onun küçük ellerini elime alıp bu sefer okşamak öpmek istiyorum" dedi çekingen ve bir o kadar istekle yerinde duramazken Ryuji kardeşinin bu hallerini şaşkınca izliyordu sadece.

"Vay be Ouzou Fruya ilk defa birinden hoşlanıyor" dedi sırıtarak.

Ouzou göz devirip "ilk değil" dedi.

Ryuji anlamsız bir şekilde ona bakıp "Biliyorum ben o hoşlandıklarını da neyse"

"Yaw tamam hoşlanmıyordum ama güzel kızlardı ha" dedi düşüncelere dalarken.

Ryuji kardeşinin ensesine eliyle vururken Ouzou düşüncelerinden ayrılıp kızgınca ona bakarken "Ee yardım edecek misin?" Dedi.

Ryuji Ouzou'nun ısrarları üzerine kabul etti ve yerinde kıpırdanıp "Bunu yarın konuşsak ya uykum geldi" dedi ve Ouzou'yu odadan kovarken mışıl mışıl uykusuna daldı.



Yazarın uykusu geldi sjskxhdjdn. 22:56. 🌜







Ɓℓαcк Aηgєℓ𝓟𝓸𝔀𝓮𝓻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin